2008-06-27, 02:20
Bannlyst
Ville bara säga att dom suger stenhårt.
Har petat i mig 10st nu under kvällen och känner inte så mycket förutom lite små flummig.... folket i omgivningen tror jag rökt på...

Nej fyfan för valium skräp.

Xanor is the shit. 1st Xanor 2mg äger 10st blå valium roche. LÄTT.

Ville bara säga detta....

Tur att man snart får hem dessa nya Xanax Sandoz 2mg'are

Gillade kuberna starkt, men dom är tyvärr slut tydligen så det blir till o testa dessa avlånga saker.. Återkommer med rapport när jag testat dem

Mvh
//Piller Thriller

Edit: Någon som testat dessa Generic Xanax Sandoz 2mg ?
Länka isånnafall eller berätta om dom....
2008-06-27, 03:01
Medlem
Får man fråga om åldern på herrn, samt varför du diskuterar benzo i opiat/opioidforumet?
2008-06-27, 12:41
Medlem
Midnights avatar
Vad jag förstår så var du fortfarande benzopåverkad när du skrev?
Isf tycker jag du ska omvärdera effekten dagen efter, många gånger blir man mer påverkad än man själv märker.
2008-06-28, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zorHin
Får man fråga om åldern på herrn, samt varför du diskuterar benzo i opiat/opioidforumet?

självklart. 23år är jag
2008-06-28, 19:20
Medlem
Evolution!s avatar
Varför har inte tråden flyttats ännu?
2008-06-28, 19:40
Medlem
Moments avatar
Håller med om att diazepam är skit dock så är ju din post total värdelös då du inte nämmner om dom var i karta lr inte. Om du ska jämföra alpra och diazepam så testa stesolid då vet du att det e max styrka. Finns riktigt dåliga blåa.
2008-06-28, 21:32
Bannlyst
valium är riktig koskit, brukat hiva i mig en 30-40st 10mg, händer inte mer än om man röker en vandrande pinne.

Har aldrig hittat den ultimata benzon, finns bara shit.
Brass is the shit!
2008-06-28, 23:12
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beamzor
Ville bara säga att dom suger stenhårt.
Har petat i mig 10st nu under kvällen och känner inte så mycket förutom lite små flummig.... folket i omgivningen tror jag rökt på...

Nej fyfan för valium skräp.

Xanor is the shit. 1st Xanor 2mg äger 10st blå valium roche. LÄTT.

Ville bara säga detta....

Tur att man snart får hem dessa nya Xanax Sandoz 2mg'are

Gillade kuberna starkt, men dom är tyvärr slut tydligen så det blir till o testa dessa avlånga saker.. Återkommer med rapport när jag testat dem

Mvh
//Piller Thriller

Edit: Någon som testat dessa Generic Xanax Sandoz 2mg ?
Länka isånnafall eller berätta om dom....
Ok

Vet inte om jag tyckte informationen om att Valium suger hårt... nej, suger stenhårt... var så speciellt intressant, men ok. Kanske dom finner det mer intressant i forumet där man kan skriva om Benso.

Ibland undrar jag om det finns dolda budskap bakom sådana här inlägg? Jag har svårt att tänka mig att det enda man vill säga (i fel forum dessutom) är att något suger stenhårt. Nu känner jag mig så där gammal igen

För övrigt så tycker jag Exanor suger fett! Atarax is the SHIT!

Äh, skoja bara... typ. Men jag tycker faktiskt att Xanor är skit Eftersom jag är en Opiatare rakt igenom.
2008-06-29, 01:05
Medlem
Hrmm hur stor dos stesolid behöver jag för att flöddra? Har tyvärr bara fyra á 5mg kvar.

Sedan har jag försökt få xanor utskrivet men inte lyckats ännu.
2008-06-29, 07:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av typical
Hrmm hur stor dos stesolid behöver jag för att flöddra? Har tyvärr bara fyra á 5mg kvar.

Sedan har jag försökt få xanor utskrivet men inte lyckats ännu.

4mg räcker inte speciellt långt.
Har du inte kört speciellt mycket på benso förut så lär det nog kännas lite grann i luvan.
Men stess är inte direkt nån höjdare om man vill yra omkring, blir bara lite lugnare och inte så mycket mer.
40-50mg brukar vara mer lämpligt.,
2008-06-29, 16:10
Diskussionsunderlag saknas, samt är tråden felplacerad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in