2013-06-03, 02:38
Medlem
Seungris avatar
Såg Lesson of the Evil precis av Takashi Miike. Den var rätt bra, riktig psyko film, men jag gilla den.. haha..

http://www.imdb.com/title/tt2294473/?ref_=sr_1
Citera
2013-06-03, 16:22
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seungri
Såg Lesson of the Evil precis av Takashi Miike. Den var rätt bra, riktig psyko film, men jag gilla den.. haha..

Äntligen finns det undertexter till den, kanon!
Citera
2013-06-03, 18:22
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:

Nice! Precis när jag har ett projekt som går ut på att försöka se lite fler filmer av den karln!
Citera
2013-06-03, 19:12
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Nice! Precis när jag har ett projekt som går ut på att försöka se lite fler filmer av den karln!

Tänkte se den idag så återkommer med omdöme sen!
Citera
2013-06-03, 19:16
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Tänkte se den idag så återkommer med omdöme sen!
Aha, det är ju du! Haha, jag kollar sällan användarnamnen utan associerar användare med deras avatarer...

Ja, gör gärna det!
Citera
2013-06-03, 19:17
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Aha, det är ju du! Haha, jag kollar sällan användarnamnen utan associerar användare med deras avatarer...

Ja, gör gärna det!

Startar nog den om en stund, fast lämnar mitt avtryck i den andra tråden om vilken film man såg senast så du vet var du ska leta.
Citera
2013-06-03, 19:26
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Startar nog den om en stund, fast lämnar mitt avtryck i den andra tråden om vilken film man såg senast så du vet var du ska leta.
Perfektamundo! Uppskattas alltid!
Citera
2013-06-03, 19:29
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Perfektamundo! Uppskattas alltid!

Hur har det hittills gått för dig med ditt Miike-tema?
Citera
2013-06-03, 23:57
Bannlyst
Citat:

En film jag väntat länge på. Såg den också igår kväll och visst fan var den riktigt skön. Gillar egentligen inte genren men den här var över förväntan.

8 av 10.
Citera
2013-06-04, 00:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vser
Nån som har tips på några japanska fängelsefilmer?
Helst lite äldre. Och gärna att det handlar om rymningsförsök!

Jag har redan skrivit en lång recension om Doing Time som enligt mitt tycke är en av de bästa fängelsefilmerna jag NÅGONSIN SETT!

9 Souls är riktigt bra men är ingen fängelsefilm utan en roadmovie!
Citera
2013-06-04, 03:36
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Hur har det hittills gått för dig med ditt Miike-tema?
Jo, det går långsamt framåt. Grejen är ju att det är massa annat man vill se också, sen har jag inte varit inne i någon riktig filmperiod på senaste, mest musik just nu... Går i vågor för mig...

Zebraman har jag sett iaf och tyckte den var bra! 3/5

Fortsatte sedan med Bird People in China, har en stund kvar på den (dålig koncentration ftw...) Den har jag i alla fall tyckt varit riktigt skön hittills. Håller den samma klass hela vägen så kommer betyget att hamna på 4/5
Citera
2013-06-04, 13:19
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Jo, det går långsamt framåt. Grejen är ju att det är massa annat man vill se också, sen har jag inte varit inne i någon riktig filmperiod på senaste, mest musik just nu... Går i vågor för mig...

Jo jag vet hur det är, försöker själv se ett par filmer om dagen för att hålla intresset uppe medan jag lyssnar på en hel del musik vid sidan om, främst då jag skriver här på forumet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in