2010-02-25, 17:42
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenFantastisk
Såg precis Silmido, rekommenderas för de som inte redan sett den.

Den verkar bra.
Citera
2010-02-25, 18:52
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Den verkar bra.
Har du inte sett den? Från 2003 ju om jag inte minns fel.
Den hör ju typ till ett "måste-se" när det kommer till asiatiska filmer... jag som trodde du var inne i gamet?
Citera
2010-02-25, 19:19
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Har du inte sett den? Från 2003 ju om jag inte minns fel.
Den hör ju typ till ett "måste-se" när det kommer till asiatiska filmer... jag som trodde du var inne i gamet?

Nej, inte sett och antar att jag inte är tillräckligt inne i gamet. Men jag är desto mer påläst om italiensk film som du vet.
Citera
2010-02-25, 19:34
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Nej, inte sett och antar att jag inte är tillräckligt inne i gamet. Men jag är desto mer påläst om italiensk film som du vet.
Yep
Grejen är den att jag är typ förbi min period då jag ENBART nötte asiatisk film, det var helt sjukt, har sett det mesta men kan inte sätta ihop handlingar med filmtitlar då minnet sviker etc så svårt att tipsa
Citera
2010-02-25, 19:51
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Yep
Grejen är den att jag är typ förbi min period då jag ENBART nötte asiatisk film, det var helt sjukt, har sett det mesta men kan inte sätta ihop handlingar med filmtitlar då minnet sviker etc så svårt att tipsa

Ja, du verkar ju kunna en hel del om man säger så, men vore ännu roligare om du mindes allt så du kunde tipsa.
Citera
2010-02-25, 20:19
Medlem
Håller på och ser "Sympathy for Mr.Vengance", har sett dryga 30 minuter men kan inte säga att filmen är någe vidare bra :/ Ska jag fortsätta kolla? Blir den bättre?
Citera
2010-02-25, 20:21
Bannlyst
rakii vad tyckte du om tell me something då
Citera
2010-02-25, 20:40
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus.

Har inte hunnit att se den ännu då jag först i natt hittade en duglig relle efter att ha hittat en fejk tidigare, men ska bara försöka få tid att se den.
Citera
2010-02-25, 21:02
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus.
Den har jag missat - verkar vara svår att få tag i
Citera
2010-02-25, 21:09
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Den har jag missat - verkar vara svår att få tag i

Var ingen möda för mig att hitta i alla fall.

Såg nyss på The City of Violence som var en helt okej, godkänd koreansk film. Lite väl segt emellanåt med handlingen då det var sidohistorier som skulle in och peta i grundstoryn men martial arts-segmenten höjde verkligen filmen ett snäpp ifrån medel till lite över. Kul med referenserna till kultklassikern The Warriors såväl.
Citera
2010-02-28, 11:59
Medlem
Giorgis avatar
Såg igår vad jag vill kalla Asiens svar på Braindead.

Versus (2000) http://www.imdb.com/title/tt0275773/

Den är otroligt B men herrejävlar vad rolig den var att kolla på, rekommenderar den starkt!
Citera
2010-02-28, 12:07
Medlem
Rakiis avatar
Ja, Versus är riktigt jävla bra! Kolla även in förlagan (kortfilmen) om du är sugen, den heter Down to Hell.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in