• 1
  • 2
2008-06-26, 21:29
Bannlyst
Tittade i mitt medecinskåp och fann lite de ena och de andra.
Är nått av dessa något man kan trippa på?

1ml : EtylMorfinHydroklorid 2,5mg
1ml : EfedrinHydroklorid 1mg
1ml : EtylMorfinHydroklorid 0,82mg & EfedrinHydroklorid 2,05mg
2008-06-26, 21:38
Medlem
Låter som att du har Cocillana-Etyfin, Mollipect och Lepheton.

Cocillana-Etyfin: Ganska skönt, här har du en tråd om den: https://www.flashback.org/showthread.php?t=449953

Mollipect: Enda "roliga" som den innehåller är efedrin, du kan väl bli lite pigg av det men inte så jättekul.

Lepheton: Innehåller etylmorfin och efedrin, vet inte riktigt om den har tillräckligt stor mängd etylmorfin för att det ska bli kul utan att du ska behöva gå upp i absurda mängder, men innehåller ju också skapligt med efedrin så pröva o se vad som händer, börja med en låg dos först.
2008-06-26, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drast
Låter som att du har Cocillana-Etyfin, Mollipect och Lepheton.

Cocillana-Etyfin: Ganska skönt, här har du en tråd om den: https://www.flashback.org/showthread.php?t=449953

Mollipect: Enda "roliga" som den innehåller är efedrin, du kan väl bli lite pigg av det men inte så jättekul.

Lepheton: Innehåller etylmorfin och efedrin, vet inte riktigt om den har tillräckligt stor mängd etylmorfin för att det ska bli kul utan att du ska behöva gå upp i absurda mängder, men innehåller ju också skapligt med efedrin så pröva o se vad som händer, börja med en låg dos först.

Stämmer fint tack så mycket!

Men Lepheton måste vara dubbelt så uppiggande som mollipect?
Senast redigerad av 0g3lami 2008-06-26 kl. 22:01.
2008-06-26, 22:11
Medlem
Jan-gustavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0g3lami
Stämmer fint tack så mycket!

Men Lepheton måste vara dubbelt så uppiggande som mollipect?

I samma dos, ja ungefär. Det beror lite på hur mycket effekt du får av etylmorfinen i den. Själv så tycker jag inte om efedrin alls och jag mår bara dåligt av mollipect, även när den används som den är tänkt. Lepheton har jag för mig var rätt intressant i rätt dos men ingen svensk hostmedicin som jag testat slår Cocillana-etyfin
2008-06-26, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jan-gustav
I samma dos, ja ungefär. Det beror lite på hur mycket effekt du får av etylmorfinen i den. Själv så tycker jag inte om efedrin alls och jag mår bara dåligt av mollipect, även när den används som den är tänkt. Lepheton har jag för mig var rätt intressant i rätt dos men ingen svensk hostmedicin som jag testat slår Cocillana-etyfin

Fan vad najs, tack så mycket.
2010-02-01, 21:29
Medlem
PenisJuices avatar
Ethylmorfin (och att dricka hostmedicin i russyfte) är väl något av det mindre roliga man kan testa skulle jag nog säga... Jobba på't å hitta lite riktigt morfin ist!

Å om det ska drickas hostmedicin så... Blir inte förvånad om du bara mår dåligt.
Bli inte heller förvånad om din avföring blir gråfärgad efteråt.

Inget å oroa sig för direkt..
2010-03-26, 01:35
Medlem
gungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice
Ethylmorfin (och att dricka hostmedicin i russyfte) är väl något av det mindre roliga man kan testa skulle jag nog säga... Jobba på't å hitta lite riktigt morfin ist!

Å om det ska drickas hostmedicin så... Blir inte förvånad om du bara mår dåligt.

jag blir dock skön på det
2010-03-26, 13:05
Medlem
Inte-Igens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gung
jag blir dock skön på det

Klart Cocliana fungerar men fan vad nackspärr och klåda man får av etylmorfinet.
2010-03-26, 13:35
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice

Jag måste säga att etylmorfin fungerar alldeles utmärkt för mig.
2010-03-26, 13:36
Medlem
BigFatCones avatar
Jag tror att det här är en fråga för Övriga droger.

Centralstimulantia -> Övriga droger

Mvh,
Moderator
2010-03-26, 16:12
Medlem
Inte-Igens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag tror att det här är en fråga för Övriga droger.

Centralstimulantia -> Övriga droger

Mvh,
Moderator

Gäller inte detta opiater?
2010-03-26, 19:50
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inte-Igen
Gäller inte detta opiater?

Jag tycker att den passade ganska bra i Övriga droger eftersom det handlade om hostmediciner snarare än just opiater.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in