• 1
  • 2
2008-06-26, 16:56
Medlem
Ptja, som rubriken säger så undrar jag om ni har några tips på att "ta bort" tobakslukten från andedräkt och kroppen, aka. dölja den?

peace
Citera
2008-06-26, 16:58
Bannlyst
feöpost
Citera
2008-06-26, 16:58
Bannlyst
Felpost
Citera
2008-06-26, 16:59
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuisce
Ptja, som rubriken säger så undrar jag om ni har några tips på att "ta bort" tobakslukten från andedräkt och kroppen, aka. dölja den?

peace
Ta en dusch och borsta tänderna.
Ålder på TS?
Citera
2008-06-26, 17:01
Medlem
Späks avatar
Notera att Mr.Sölve har tre inlägg här på FB. Varav minst två är en "felpost".

Välkommen, stark öppning.

Varför vill du få bort den TS? Rädd att morsan ska märka något?

Det bästa är nog att inte få den på kroppen öht. Försök röka utomhus, blås ut röken i medvind, använd handskar när du röker eller ett långt munstycke.

Dock är det förbannat svårt att få doften att inte fastna på en...

Ett bra tips är att tvätta händerna och ansiktet med tvål och vatten, ganska ordentligt, så ska du se att det iaf blir bättre.
Citera
2008-06-26, 17:09
Medlem
rotten_88s avatar
Citat:

peace

Axe spray och halstablett/ tuggumi is the shiet.
Citera
2008-06-26, 17:12
Medlem
JockeMedEnKnivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Ålder på TS?
vem har sagt att det är just morsan han inte vill lukta rök för? att man vill få bort röklukt kan väl också vara om han typ ska träffa en tjej, om kompisarna tycker att det luktar lite väl mycket eller om man sitter på en släktträff som enda rökare och tycker att det är pinsamt att hela rummet luktar rök pga en själv?

eller vad som helst...
Citera
2008-06-26, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Ålder på TS?
Självklara saker, jag tänkte på mera originella saker, "fantastiska lösningar".
Är 18 för den delen.
Citera
2008-06-26, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Späk
Varför vill du få bort den TS? Rädd att morsan ska märka något?
Varför är inte relevant, men om du nu vill veta så vill jag träffa tjejer och ändå vara attraktiv. Angående morsan så antar jag att hon inte bryr sig, och det är ömsesidigt.
Citat:
Ursprungligen postat av JockeMedEnKniv
vem har sagt att det är just morsan han inte vill lukta rök för? att man vill få bort röklukt kan väl också vara om han typ ska träffa en tjej, om kompisarna tycker att det luktar lite väl mycket eller om man sitter på en släktträff som enda rökare och tycker att det är pinsamt att hela rummet luktar rök pga en själv?

eller vad som helst...
Härligt att någon kan tänka lite.
Citera
2008-06-26, 17:42
Medlem
m65gs avatar
Hur enkelt som helst,sluta rök!!
Citera
2008-06-26, 17:58
Medlem
Tuggumi för andedräkten, sen brukar lukten försvinna ganska bra av att vara ute i vinden.
Citera
2008-06-26, 20:59
Medlem
Späks avatar
Citat:
Varför är inte relevant, men om du nu vill veta så vill jag träffa tjejer och ändå vara attraktiv. Angående morsan så antar jag att hon inte bryr sig, och det är ömsesidigt.

Härligt att någon kan tänka lite.

Så så Fuisce, du fick ju en hel bunke tips av mig, jag använde verkligen huvudet där! Tacksamhet tack!

Ett annat tips blir ju att träffa tjejer som röker, de märker knappt något av din Philip Morris-doft
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in