Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
När nu Olle Möller var så mån om att bli rentvådd så undrar man ju varför han berättade saker för er som inte får bli offentliga. Det skulle väl i så fall bara vara till fördel för honom. Ännu starkare visa på hans oskuld.
Eller är det du själv som bestämt att inte berätta vidare och i så fall varför ?.
Kan du om inte annat i alla fall tala om vad den "avgörande frågan som ej kommit fram" är för något ? ( markerat med fet stil i ditt inlägg).
Hej! Olle hade redan suttit av sitt straff och drog sig undan, för den hemska behandlingen han fick i svedala rättsamhälle!
Han har säkert till flera sagt den springande punkten, men i och med att han efter ganska lång tid och surr, han var oxå mkt ovillig att prata om detta,
sade en mkt viktig sak, så förstod jag genast att det inte var han! Boken spädde på det oxå, även om en del fattas där, ett löfte som han fodrade finns ingen anledning att torgföra nu! inte för mig iallafall! det får någon annan isåfall göra, polien vet ju oxå mkt som inte stämde, vilket har framkommit. Jag håller mittt löfte! Olle är OSYLDIGT dömd av fabricerande galna historier av folk, polis, vittnen, m.m! En Rättskandal! som nu börjar segla upp äntligen även av Polisen själva!