2008-06-25, 23:39
Medlem
M3cCas avatar
Tjenna

Var nyss ute på netto o köpte coca-cola och märkte att dom hade ett par högtalare för 100kr som drivs direkt ur USB, så jag impulsköpte dom till min bärbara dator för att kanske få ett ännu schysstare ljud. Men nej det gick inte att få igång båda högtalarna direkt allså Dom som är inbyggda i datorn och externa. Går det på något sätt att jag kan använda båda samtidigt?
Citera
2008-06-25, 23:40
Medlem
Siouxsies avatar
Förmodligen är datorn hårdkopplad så att när någonting sitter i audio out-porten stänger den av de interna högtalarna. Då borde det inte gå.. Men det kan vara mjukvaruoverridable - så att säga, vad har du för dator?
Citera
2008-06-25, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M3cCa
Tjenna

Var nyss ute på netto o köpte coca-cola och märkte att dom hade ett par högtalare för 100kr som drivs direkt ur USB, så jag impulsköpte dom till min bärbara dator för att kanske få ett ännu schysstare ljud. Men nej det gick inte att få igång båda högtalarna direkt allså Dom som är inbyggda i datorn och externa. Går det på något sätt att jag kan använda båda samtidigt?

Jag är lite nyfiken på netto-högtalarna, är de bra?
Citera
2008-06-25, 23:58
Medlem
M3cCas avatar
Siouxsie:

Jag har en sån här http://www.pricerunner.se/pi/27-1021...uktinformation

AllansKebap: Jo jag tyckte faktiskt om dom efter ett tag då man har vant sig till dom men ibland kan dom "knastra" när du spelar relativt högt, Men dom är värda 100kr plus att dom lyser blått underifrån som jag tyckte var ganska coolt.
Citera
2008-06-26, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M3cCa
Siouxsie:
plus att dom lyser blått underifrån som jag tyckte var ganska coolt.

...
Citera
2008-06-26, 12:48
Medlem
M3cCas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueBerryBoy
...

pajas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera