2008-06-25, 19:24
Medlem
Hej.

Vet att flera har möjlighet att ligga på msn messenger med en mail som inte
är hotmail/live kopplat till sig. Är det fortfarande möjligt att fixa detta och hur går man till väga?

Häls.

her0ic
Citera
2008-06-25, 19:24
Medlem
Mandic!s avatar
Hmm, såg i forumet för ett par dagar sedan att det fanns något liknande.
Citera
2008-06-25, 19:28
Medlem
TeutonicWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av her0ic
Hej.

Vet att flera har möjlighet att ligga på msn messenger med en mail som inte
är hotmail/live kopplat till sig. Är det fortfarande möjligt att fixa detta och hur går man till väga?

Häls.

her0ic

Vad jag vet så går det numera inte att skapa MSN konton utan att använda sig av hotmail. Dock så vet jag att om man har ett tidigare MSN konto som är skapat med en annan mail, så finns den kvar & går att använda, dock med mindre funktioner. Jag har själv en gammal som inte använder hotmail.

/Teutonic Warrior
Citera
2008-06-25, 19:36
Bannlyst
http://www.passport.com

Citat:
Use an e-mail address you already have

You can use any existing e-mail address from any e-mail provider when you create your credentials for Windows Live ID. Then you can use those credentials to sign in to any Windows Live ID site.

To access e-mail at www.hotmail.com, you must use an MSN or Hotmail e-mail address, or an address associated with an MSN Personal Address.

* Get started now
Citera
2008-06-25, 19:45
Medlem
Doktor_Blys avatar
Det är inga problem att använda vilken adress man vill. Jag t ex kör min msn via min egen domän. Allt du behöver göra är att gå in här och följa instruktionerna:
https://accountservices.passport.net...vv=550&lc=1053

//Bly
Citera
2008-06-25, 19:53
Medlem
Tack.

Stort tack.
Citera
2008-06-25, 22:15
Medlem
Hmms.

Är det så illa att man inte kan byta ut vad man heter på msn med en annan mail? Fältet är grått och otillgängligt.

Edit: Glöm det, löste det hela antar jag.

Tack åter igen.
Senast redigerad av her0ic 2008-06-25 kl. 22:21.
Citera
2008-06-25, 22:20
Medlem
Doktor_Blys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av her0ic
Är det så illa att man inte kan byta ut vad man heter på msn med en annan mail? Fältet är grått och otillgängligt.
Vad menar du mer specifikt? Användarnamn? Det ska inte vara några problem att ändra iallafall.

Kontrollera att det inte står (epostadress ej verifierad), isåfall måste du verifiera denna och vipps så ska allt funka som det ska.

Skicka gärna med en skärmdump om vilket fält du menar som är grått.
Citera
2008-09-10, 11:00
Medlem
Battery6s avatar
Jag har försökt på mig detta med en @hush.com mail.

Att skapa kontot osv har gått fint men jag får problem vid verifieringen, jag får inget mail helt enkelt. Trots att jag har tryckt på den där sabla verifieringsknappen 20-tals gånger.

Jag är säker på att det är rätt mail jag skrivit och undrar varför jag inte får ett mail, tar det mer än 9 timmar för det att komma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in