2008-06-25, 19:24
Medlem
Hej.

Vet att flera har mjlighet att ligga p msn messenger med en mail som inte
r hotmail/live kopplat till sig. r det fortfarande mjligt att fixa detta och hur gr man till vga?

Hls.

her0ic
Citera
2008-06-25, 19:24
Medlem
Mandic!s avatar
Hmm, sg i forumet fr ett par dagar sedan att det fanns ngot liknande.
Citera
2008-06-25, 19:28
Medlem
TeutonicWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av her0ic
Hej.

Vet att flera har mjlighet att ligga p msn messenger med en mail som inte
r hotmail/live kopplat till sig. r det fortfarande mjligt att fixa detta och hur gr man till vga?

Hls.

her0ic

Vad jag vet s gr det numera inte att skapa MSN konton utan att anvnda sig av hotmail. Dock s vet jag att om man har ett tidigare MSN konto som r skapat med en annan mail, s finns den kvar & gr att anvnda, dock med mindre funktioner. Jag har sjlv en gammal som inte anvnder hotmail.

/Teutonic Warrior
Citera
2008-06-25, 19:36
Bannlyst
http://www.passport.com

Citat:
Use an e-mail address you already have

You can use any existing e-mail address from any e-mail provider when you create your credentials for Windows Live ID. Then you can use those credentials to sign in to any Windows Live ID site.

To access e-mail at www.hotmail.com, you must use an MSN or Hotmail e-mail address, or an address associated with an MSN Personal Address.

* Get started now
Citera
2008-06-25, 19:45
Medlem
Doktor_Blys avatar
Det r inga problem att anvnda vilken adress man vill. Jag t ex kr min msn via min egen domn. Allt du behver gra r att g in hr och flja instruktionerna:
https://accountservices.passport.net...vv=550&lc=1053

//Bly
Citera
2008-06-25, 19:53
Medlem
Tack.

Stort tack.
Citera
2008-06-25, 22:15
Medlem
Hmms.

r det s illa att man inte kan byta ut vad man heter p msn med en annan mail? Fltet r grtt och otillgngligt.

Edit: Glm det, lste det hela antar jag.

Tack ter igen.
Senast redigerad av her0ic 2008-06-25 kl. 22:21.
Citera
2008-06-25, 22:20
Medlem
Doktor_Blys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av her0ic
r det s illa att man inte kan byta ut vad man heter p msn med en annan mail? Fltet r grtt och otillgngligt.
Vad menar du mer specifikt? Anvndarnamn? Det ska inte vara ngra problem att ndra iallafall.

Kontrollera att det inte str (epostadress ej verifierad), isfall mste du verifiera denna och vipps s ska allt funka som det ska.

Skicka grna med en skrmdump om vilket flt du menar som r grtt.
Citera
2008-09-10, 11:00
Medlem
Battery6s avatar
Jag har frskt p mig detta med en @hush.com mail.

Att skapa kontot osv har gtt fint men jag fr problem vid verifieringen, jag fr inget mail helt enkelt. Trots att jag har tryckt p den dr sabla verifieringsknappen 20-tals gnger.

Jag r sker p att det r rtt mail jag skrivit och undrar varfr jag inte fr ett mail, tar det mer n 9 timmar fr det att komma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in