2008-06-25, 15:49
Medlem
Seamus Costellos avatar
Skrt nyss om min emaljerade kaffepanna frn Kockums i kokkaffetrden. Jag har tv matchande kastruller ocks, dessvrre s r emaljeringen skadad i botten p den ena. Vet nn hur man kan restaurera den? Eller knner till en firma som kan gra jobbet fr mindre pris n vad en ny (som om det skulle finnas, bah!) skulle kosta?
Citera
2008-06-25, 16:23
Medlem
dePauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seamus Costello
Skrt nyss om min emaljerade kaffepanna frn Kockums i kokkaffetrden. Jag har tv matchande kastruller ocks, dessvrre s r emaljeringen skadad i botten p den ena. Vet nn hur man kan restaurera den? Eller knner till en firma som kan gra jobbet fr mindre pris n vad en ny (som om det skulle finnas, bah!) skulle kosta?
Har fr mig att det skall finnas ngon typ av reparationskit. Man fyller helt enkelt i hlet och lter det liksom flyta ut. Kommer dock inte ihg var man fr tag i den.

~Paul~
Citera
2008-06-25, 16:25
Medlem
Seamus Costellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dePaul
Har fr mig att det skall finnas ngon typ av reparationskit. Man fyller helt enkelt i hlet och lter det liksom flyta ut. Kommer dock inte ihg var man fr tag i den.

~Paul~
OK, fr googla och leta. Vrt besvret, knns det som. Sg att du ocks har emaljerade Kockums. Best in the west!
Citera
2008-06-25, 16:37
Medlem
dePauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seamus Costello
OK, fr googla och leta. Vrt besvret, knns det som. Sg att du ocks har emaljerade Kockums. Best in the west!
Ja, det r verkligen kanon. Har sedan dess frvrvat ett par till .

Lycka till i ditt sk och bertta hur det gick!

~Paul~
Citera
2008-06-25, 16:45
Medlem
Papa Dans avatar
Vi har ocks en, ltt den bsta fr att koka upp vatten, inte vetenskapligt bevisat men det knns som den r mycket snabbare n andra kastruller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in