2008-06-25, 15:49
Medlem
Seamus Costellos avatar
Skröt nyss om min emaljerade kaffepanna från Kockums i kokkaffetråden. Jag har två matchande kastruller också, dessvärre så är emaljeringen skadad i botten på den ena. Vet nån hur man kan restaurera den? Eller känner till en firma som kan göra jobbet för mindre pris än vad en ny (som om det skulle finnas, bah!) skulle kosta?
Citera
2008-06-25, 16:23
Medlem
dePauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seamus Costello
Skröt nyss om min emaljerade kaffepanna från Kockums i kokkaffetråden. Jag har två matchande kastruller också, dessvärre så är emaljeringen skadad i botten på den ena. Vet nån hur man kan restaurera den? Eller känner till en firma som kan göra jobbet för mindre pris än vad en ny (som om det skulle finnas, bah!) skulle kosta?
Har för mig att det skall finnas någon typ av reparationskit. Man fyller helt enkelt i hålet och låter det liksom flyta ut. Kommer dock inte ihåg var man får tag i den.

~Paul~
Citera
2008-06-25, 16:25
Medlem
Seamus Costellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dePaul
Har för mig att det skall finnas någon typ av reparationskit. Man fyller helt enkelt i hålet och låter det liksom flyta ut. Kommer dock inte ihåg var man får tag i den.

~Paul~
OK, får googla och leta. Värt besväret, känns det som. Såg att du också har emaljerade Kockums. Best in the west!
Citera
2008-06-25, 16:37
Medlem
dePauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seamus Costello
OK, får googla och leta. Värt besväret, känns det som. Såg att du också har emaljerade Kockums. Best in the west!
Ja, det är verkligen kanon. Har sedan dess förvärvat ett par till .

Lycka till i ditt sök och berätta hur det gick!

~Paul~
Citera
2008-06-25, 16:45
Medlem
Papa Dans avatar
Vi har också en, lätt den bästa för att koka upp vatten, inte vetenskapligt bevisat men det känns som den är mycket snabbare än andra kastruller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in