Citat:
Ursprungligen postat av bluttanbla
Ja men du säger ju själv att du är depressiv, är det lika med frisk för dig eller? Tycker du själv att du mår bra?
Ärligt talat så ser jag inget roligt i situationen alls, du verkar må dåligt och inte alls ha ork att ta tag i det här. Din inställning och att du bara ser problem och inte möjligheter verkar inte friskt. Så gör inte en person som mår bra i själen. Du säger att det finns en massa jobb som du inte kan ta. Det är ingen inställning jag ser hos någon som mår bra.
Jag vill göra helt klart för dig att jag inte bryr mig ett enda smack om du tycker att jag är ett skämt eller en idiot eller något annat. Du får tycka precis vad du vill. Det är inte mitt liv det handlar om, det är ditt. Det är du som väljer om du vill reflektera över de råd som folk i tråden ger dig.
Men jag undrar faktiskt; varför är jag ett skämt? För att jag tycker att du verkar må dåligt?
Jag kanske har fel, du mår kanske toppen. Men då förstår jag ännu mindre hur du tänker.
Nej jag mår skit, helvete. Allt är mörkt. Men jag vill ogärna bli kallad för inte frisk.
på dig låter de som att jag ska besöka närmsta psyk mottagning. jag är ju inte störd, och ja jag klarar inte av vissa jobb, som exempelvis säljare.
Men du har rätt, i dont feel fine.
När du skrev no offence, på vilket sätt kan jag ta det som något bra när du säger att min attityd inte är frisk?