2008-07-21, 13:09
Medlem
Arcanas avatar
Jag vet att jag sagt att ja kan ta vad som helst, men sanningen är den
Att jag inte kan det.
Detta är på grund av att jag mår dåligt och jag tänker inte sitta och redovisa för människor som jag inte känner varför ja gör det. Finns ingen mening med det, speciellt när dem flesta svaren har kommit från idioter.
Varför ens behaga er svara? Ni dömer ut mig, kallar mig inkompetent osv. bara för att ja ställer en enkel fråga om ett nummer.
Frågan i sig var riktad mot den som hade arbetat där, ifall han hade ett direkt nummer. Jag tänker inte ta ett skit jobb, som säljare eller vända på hamburgare. Jag vet själv att jag inte klarar av det, går därifrån istället bara för att ja mår som jag mår.
Så till alla ni som säger ” Det finns jobb om man bara vill ha” Snälla ni, tror ni inte jag är medveten om det?
Jag öppnade tråden pga av att ja ville ha tips, vad andra skulle gjort i min situation. Istället var det ett flertal som dömde mig och drog paralleller från Transcom tiden. Som sagt så klarar jag inte av ett skit jobb psykiskt eftersom det får mig att må ännu sämre.
Transcom var ett riktigt skitjobb och jag mådde riktigt taskigt efteråt. Jag önskar jag hade den styrka som krävs för att klara ”vilket jobb som helst” Men tyvärr har jag inte det.
Det sista jag skriver i denna tråd, nu har jag i alla fall fått förklara mig.

peace
Citera
2008-07-21, 13:12
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arcana
Text..

Men om du nu är medveten om att du har problem, sök hjälp för fan!

Och nej, det är inte pinsamt alls att gå till psyket, är många som gör det (land annat jag själv).
Citera
2008-07-21, 13:23
Medlem
biplewds avatar
Citat:
Att jag inte kan det.
Detta är på grund av att jag mår dåligt
sopa. lever på mina skattepengar för att du mår dåligt. tror du inte jag mår dåligt när jag går upp 06.30 och ska knega! fan vad sur jag blir
Citera
2008-07-21, 14:45
Medlem
Arcanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biplewd
sopa. lever på mina skattepengar för att du mår dåligt. tror du inte jag mår dåligt när jag går upp 06.30 och ska knega! fan vad sur jag blir

Lever på dina skattepengar?

Nej du, du får nog läsa tråden lite noggrannare.

Byt jobb då? Eller ska ja tycka synd om dig?
Citera
2008-07-21, 14:47
Medlem
Arcanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Men om du nu är medveten om att du har problem, sök hjälp för fan!

Och nej, det är inte pinsamt alls att gå till psyket, är många som gör det (land annat jag själv).

Det är ett steg som jag inte klarar av ta just nu.
Citera
2008-07-21, 15:00
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Att jag inte kan det.
Detta är på grund av att jag mår dåligt och jag tänker inte sitta och redovisa för människor som jag inte känner varför ja gör det. Finns ingen mening med det, speciellt när dem flesta svaren har kommit från idioter.
Varför ens behaga er svara? Ni dömer ut mig, kallar mig inkompetent osv. bara för att ja ställer en enkel fråga om ett nummer.
Frågan i sig var riktad mot den som hade arbetat där, ifall han hade ett direkt nummer. Jag tänker inte ta ett skit jobb, som säljare eller vända på hamburgare. Jag vet själv att jag inte klarar av det, går därifrån istället bara för att ja mår som jag mår.
Så till alla ni som säger ” Det finns jobb om man bara vill ha” Snälla ni, tror ni inte jag är medveten om det?
Jag öppnade tråden pga av att ja ville ha tips, vad andra skulle gjort i min situation. Istället var det ett flertal som dömde mig och drog paralleller från Transcom tiden. Som sagt så klarar jag inte av ett skit jobb psykiskt eftersom det får mig att må ännu sämre.
Transcom var ett riktigt skitjobb och jag mådde riktigt taskigt efteråt. Jag önskar jag hade den styrka som krävs för att klara ”vilket jobb som helst” Men tyvärr har jag inte det.
Det sista jag skriver i denna tråd, nu har jag i alla fall fått förklara mig.

peace

Du börjar tråden med att säga att du kan ta vilket arbete som helst, vilket medför att folk uppmanar dig till att göra just det. Några månader senare blir du arg för att folk uppmanar dig att ta vilket jobb som helst, eftersom du egentligen inte vill det.

Du verkar ha grava sociala störningar om inte annat. Samhall kanske kan fixa kuvertslickning åt dig eller något annat passande.
Citera
2008-07-21, 15:21
Medlem
Arcanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Du börjar tråden med att säga att du kan ta vilket arbete som helst, vilket medför att folk uppmanar dig till att göra just det. Några månader senare blir du arg för att folk uppmanar dig att ta vilket jobb som helst, eftersom du egentligen inte vill det.

Du verkar ha grava sociala störningar om inte annat. Samhall kanske kan fixa kuvertslickning åt dig eller något annat passande.

Nej jag börjar inte tråden med det. Du kanske har läs svårigheter?

Några månader? Överdriv lite mer? Jag lackar på dem idioter som skriver en massa skit, som inte ens är relevant.

Inte vad jag vet i alla fall, har inte besökt psyket än.

Ja varför inte? Jag tror jag kan klara det.
Citera
2008-07-21, 15:26
Medlem
biplewds avatar
Citat:
Nej jag börjar inte tråden med det. Du kanske har läs svårigheter?
du kanske har skriv_svårigheter?
Citera
2008-07-21, 15:29
Medlem
Arcanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biplewd
du kanske har skriv_svårigheter?

vet mycket väl att lässvårigheter sitter ihop, lite för snabb i fingrarna bara.

Gulligt av dig att påpeka det i alla fall.
Citera
2008-07-21, 16:42
Medlem
dasRubens avatar
Citat:
ja lovar att göra allt för att få ett arbete, och tro mig, ja vill ingenting annat än att jobba. Kan jobba dygnet runt om det är så, spelar ingen roll.

det här skrev du den 25e juni. handen på hjärtat - tycker du det är konstigt att folk tolkar detta som att du kan ta vilket jobb som helst?

om du tycker det, tycker jag du ska specificera vad för slags jobb det är du "gör allt" för.
starta om genom att beskriva exakt vad du har för preferenser så kan folk komma med eventuella tips på arbeten som finns inom dina preferensramar.
exempel: du sa att du ville ha ett lagerjobb? kan du ta ett lagerjobb med 13-timmarsskift? du skrev att din flickvän har svårt med nattskift, hur är det med dig? funkar nattskift?

du kan inte skriva att du gör allt för att få jobba och att tider inte spelar någon roll, och sedan bli sur när folk visar på att det finns hundratals jobb och avvisa dessa som "skitjobb" som du inte vill ha.

jag försöker bara hjälpa dig här, du måste förstå varför folk blir uppretade i denna tråd, och inte bara bli förbannad tillbaka.
Citera
2008-07-21, 17:39
Medlem
Arcanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dasRuben
det här skrev du den 25e juni. handen på hjärtat - tycker du det är konstigt att folk tolkar detta som att du kan ta vilket jobb som helst?

om du tycker det, tycker jag du ska specificera vad för slags jobb det är du "gör allt" för.
starta om genom att beskriva exakt vad du har för preferenser så kan folk komma med eventuella tips på arbeten som finns inom dina preferensramar.
exempel: du sa att du ville ha ett lagerjobb? kan du ta ett lagerjobb med 13-timmarsskift? du skrev att din flickvän har svårt med nattskift, hur är det med dig? funkar nattskift?

du kan inte skriva att du gör allt för att få jobba och att tider inte spelar någon roll, och sedan bli sur när folk visar på att det finns hundratals jobb och avvisa dessa som "skitjobb" som du inte vill ha.

jag försöker bara hjälpa dig här, du måste förstå varför folk blir uppretade i denna tråd, och inte bara bli förbannad tillbaka.

Men snälla du, jag förklarade ju?

Skrev att sanningen är den att..osv..missade du det?

Ja kanske har fått åtta bra tips, medans alla andra har gjort olika påhopp. Är det konstigt att ja blir förbannad när folk dömer mig?

Jag blir inte sur pga av dåliga tips eller något annat, utan just att folk kan skriva vad helst de behagar dem.

Exempelvis att ja är inkompentent för att jag frågar efter ett nummer, Herregud!!!!

Ja lagerjobb jag, och jag står fortfarande fast vid att ja kan arbeta 24 timmar om det skulle vara. Snälla lämna min flickvän utanför det här, ok?

Har fått ett jobb nu via bemanning på en industri verkstad.

Så over and out
Senast redigerad av Arcana 2008-07-21 kl. 17:52.
Citera
2008-07-21, 17:59
Medlem
pysokats avatar
--- fel
Senast redigerad av pysokat 2008-07-21 kl. 18:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in