2008-07-30, 16:44
Medlem
Quixotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arcana
haha rasist?

Ja, jag har fått höra att alla du la på luren åt var invandrare. Hur ställer du dig till dessa uppgifter?
Citera
2008-07-30, 16:45
Medlem
Euthanatics avatar
Citat:
börjar bli jävligt trött på dig. Vad är det du vill?

Frågan var inte ställd till dig, så vad är ditt problem? Jag frågade hur gammal han var, är det att häva ur sig skit?

Du är rolig du...jösses..
Finns inlägg en sida bak du inte svarat på.

Varför inleder du dina poster med något nedlåtande om personen i en tråd avsedd att hjälpa dig?
Citera
2008-07-30, 16:54
Medlem
Arcanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Euthanatic
Finns inlägg en sida bak du inte svarat på.

Varför inleder du dina poster med något nedlåtande om personen i en tråd avsedd att hjälpa dig?

och ja tänker inte svara dig. Vad har ja inlett för en post som skulle vara otrevlig?
Citera
2008-07-30, 16:56
Medlem
Arcanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quixote
Ja, jag har fått höra att alla du la på luren åt var invandrare. Hur ställer du dig till dessa uppgifter?

Jag tog ett exempel.

invandrarna var dem som var mest svåra att höra, thats it.
Citera
2008-07-30, 17:00
Medlem
Quixotes avatar
Citat:
Jag tog ett exempel.

invandrarna var dem som var mest svåra att höra, thats it.

Jag förstår.

Berätta nu lite om vad du ska göra på ditt nya arbete, arbetsuppgifter osv. Jag har ställt frågan tidigare men då var du så inne i ett raseriutbrott så du inte kunde svara.
Citera
2008-07-30, 17:04
Medlem
Arcanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quixote
Jag förstår.

Berätta nu lite om vad du ska göra på ditt nya arbete, arbetsuppgifter osv. Jag har ställt frågan tidigare men då var du så inne i ett raseriutbrott så du inte kunde svara.

IT tekniker åt företag. Uppdraget handlar främst om att ta emot samtal från apotek, hjälpa dem med lösenord, fel i systemt osv.

Och jag tänker absolut INTE lägga på telefon, för denna gång är det företag som ringer in så det är mer seriöst. Dessutom är det ett stort IT företag som har en massa andra avdelningar, plus att det inte är ett callcenter utan ett vanligt företag.
Citera
2008-07-30, 17:07
Medlem
Spyrrans avatar
Arcana: Hur gick det med jobbet på industriverkstaden via bemanningsföretaget då? Ska du jobba på IT-företaget istället? När ska du börja jobba där? För om jag inte minns fel så var ditt första arbetspass i verkstaden i slutet av augusti, men det är knappast aktuellt nu.
Citera
2008-07-30, 17:10
Medlem
Arcanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spyrran
Arcana: Hur gick det med jobbet på industriverkstaden via bemanningsföretaget då? Ska du jobba på IT-företaget istället? När ska du börja jobba där? För om jag inte minns fel så var ditt första arbetspass i verkstaden i slutet av augusti, men det är knappast aktuellt nu.

Japp det är fortfarande aktuellt..ja var väl rätt så snabb när jag skrev att jag fått de..bara att jag blev så glad.

Grejen är att ja har varit på intervju hos både industrin och IT företag, men sen återstår de ju andra kandidater..så det är bara att hålla tummarna!

Edit: Tyvärr så börjar båda tjänsterna i slutet av augusti, industrin börjar till och med den 1 september..får reda på om ja fått ngt utav dem i mitten av aug.
Citera
2008-07-30, 19:07
Medlem
sasos avatar
Citat:
Japp det är fortfarande aktuellt..ja var väl rätt så snabb när jag skrev att jag fått de..bara att jag blev så glad.

Grejen är att ja har varit på intervju hos både industrin och IT företag, men sen återstår de ju andra kandidater..så det är bara att hålla tummarna!

Edit: Tyvärr så börjar båda tjänsterna i slutet av augusti, industrin börjar till och med den 1 september..får reda på om ja fått ngt utav dem i mitten av aug.

oj, trodde du hade fått jobb
hoppas du får jobbet då
Citera
2008-07-30, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holly Golightly
Det var ju det jag skrev. Ultimat drivs betalningen in med tvångsmedel. Du tycker troligtvis att det är fin fint, jag tycker det inte.
Det spelar ingen roll om man inte har skrivit på nåt kontrakt. Se: http://world.std.com/~mhuben/faq.html#contract
Citera
2008-07-30, 20:20
Medlem
Euroshoppers avatar
Ah! Jag hade rätt. Lägg ner den här tråden nu, jag tror inte att den är bra för dig. Du har ju bara blivit till allmänt åtlöje. Och nu när du börjar flippa så blir några rädda och försöker förklara "att det var inte alls så jag menade" Erkänn nu, vad ni tycker om TS.
Citera
2008-07-30, 21:08
Medlem
Quixotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Euroshopper
Ah! Jag hade rätt. Lägg ner den här tråden nu, jag tror inte att den är bra för dig. Du har ju bara blivit till allmänt åtlöje. Och nu när du börjar flippa så blir några rädda och försöker förklara "att det var inte alls så jag menade" Erkänn nu, vad ni tycker om TS.

Okej då. Han är en riktig galning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in