2008-06-25, 19:51
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoyomba
Fast jag har haft sån hör hosta sen jag var typ 6 år. Rökte inte då

Visst, men försök inte lura i mig att rökning är bra när man har astmahosta Det kommer med all säkerhet att bli värre med åren plus att skrällhostan på morgonen tillkommer. När jag någon gång äkt morgonbussen har rökarna suttit där och hostat lungorna ur sig.
Citera
2008-06-25, 19:52
Medlem
Yoyombas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nakenchock
Visst, men försök inte lura i mig att rökning är bra när man har astmahosta Det kommer med all säkerhet att bli värre med åren plus att skrällhostan på morgonen tillkommer. När jag någon gång äkt morgonbussen har rökarna suttit där och hostat lungorna ur sig.

Haha, mjo. Det e ju sant
Men det ser så lätt ut: "sluta rök".
Citera
2008-06-25, 20:00
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Haha, mjo. Det e ju sant
Men det ser så lätt ut: "sluta rök".

Vem har sagt att något är lätt i livet? Att hitta kärleken, att göra slut, att få ett jobb, att ha pengar kvar på kontot innan nästa lön samt ha toapapper hemma när man har diarré - allt det kan vara svårt. Det bästa är ändå att det är lättare att sluta röka när man är ung. I min ålder är det mycket svårare. Så vänta inte tills dess du har så svår hosta att du måste sitta upprätt hela natten för att få luft.

http://fc01.deviantart.com/fs7/i/200...Inkredible.jpg
Citera
2008-06-25, 20:10
Medlem
Yoyombas avatar
Citat:
Vem har sagt att något är lätt i livet? Att hitta kärleken, att göra slut, att få ett jobb, att ha pengar kvar på kontot innan nästa lön samt ha toapapper hemma när man har diarré - allt det kan vara svårt. Det bästa är ändå att det är lättare att sluta röka när man är ung. I min ålder är det mycket svårare. Så vänta inte tills dess du har så svår hosta att du måste sitta upprätt hela natten för att få luft.

http://fc01.deviantart.com/fs7/i/200...Inkredible.jpg

(1)Det brukar aldrig hända :P
(2)Jo, jag förstår att det kommer hända och jag försöker verkligen sluta. Jag har trappat ner på rökningen nåt så djävulskt. Röker inte mer än 5 cigaretter per dag om inte mindre. Så rökningen börjar lida mot sitt slut för min skull.
Citera
2008-06-25, 20:22
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
(1)Det brukar aldrig hända :P
(2)Jo, jag förstår att det kommer hända och jag försöker verkligen sluta. Jag har trappat ner på rökningen nåt så djävulskt. Röker inte mer än 5 cigaretter per dag om inte mindre. Så rökningen börjar lida mot sitt slut för min skull.

HÄRLIGT

Hitta en annan persons mun att sysselsätta dig med eller ett par bröst att fylla upp din mun med så får du inte tid att ta dig en cigarett Ett bra sätt att sluta röka på
Citera
2008-06-25, 20:52
Medlem
Yoyombas avatar
Citat:
HÄRLIGT

Hitta en annan persons mun att sysselsätta dig med eller ett par bröst att fylla upp din mun med så får du inte tid att ta dig en cigarett Ett bra sätt att sluta röka på

Ett par bröst? Eh, nej tack.
Kan hända om jag blir lesbisk över en natt. Men troligtvis inte
Citera
2008-06-25, 21:07
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Ett par bröst? Eh, nej tack.
Kan hända om jag blir lesbisk över en natt. Men troligtvis inte

Rackarns, trodde du var kille

Jaja, då får du fylla munnen med något annat
Citera
2008-06-25, 21:09
Medlem
Yoyombas avatar
Citat:
Rackarns, trodde du var kille

Jaja, då får du fylla munnen med något annat

Mjo, jag tackar jag
Citera
2008-06-25, 21:10
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Mjo, jag tackar jag

Vad jag ville ha sagt är att du måste sysselsätta dig med annat för att inte tänka på cigaretter
Citera
2008-06-25, 21:14
Medlem
Yoyombas avatar
Citat:
Vad jag ville ha sagt är att du måste sysselsätta dig med annat för att inte tänka på cigaretter

Haha, jag förstod detta. Men jag kan inte suga balle 24/7. Frågan e vad fan man kan syssla med...
Aja, får väl lista ut något.
(Vi har verkligen tagit över tråden...:P)
Citera
2008-06-25, 23:51
Medlem
Juörgens avatar
Citat:
(Vi har verkligen tagit över tråden...:P)

Ja gud, värsta chatten..
Citera
2008-06-26, 09:50
Medlem
Yoyombas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juörgen
Ja gud, värsta chatten..

Blev du lite lättad då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera