Jag är i en downswing på 3 månader +. Häromdan torskade jag 12 raka allins med bäst hand. Händerna var dominerande eller överpar mot underpar. Sen bara fortsätter det dag ut och dag in. Svackan är på ungefär 1500 sngs nu. Mitt blodtryck är nog något högt just nu känner jag.
blev tiltad på pokern så slängde in studiebidraget på en annan sida, körde black jack slutar med att jag satsar allt och drar två klädda kort, kommer upp mot en 7 och under kommer en 9a upp sista kortet kanske ni kan gissa.
blev tiltad på pokern så slängde in studiebidraget på en annan sida, körde black jack slutar med att jag satsar allt och drar två klädda kort, kommer upp mot en 7 och under kommer en 9a upp sista kortet kanske ni kan gissa.
En 5:a så klart.
Men nu har du lärt dig läxan. Eller det har du kanske inte...
Inte just nu, men snart kanske ska jag ta mig an ledningen på Svenska spel. Ibland är jag helt säker på att det är en komplott mot mig och att dom gör det bara för att jävlas. Nån som är på? Inte för att jag behöver backning utan detta är ett erbjudande från mig. Min sjuka hjärna skulle utan problem kunna steka till dom själv.....
Kan va jävligt förbannad och spotta och svära över gud med. Fast han blir det lite svårare att skära upp ringmusklen på.....
(för att undvika att Svs ska fortsätta med att knulla mig får jag väl skriva att detta är bara något jag leker med i tanken, behöver inte kontakta polisen....ännu )
Senast redigerad av youdontknowme 2008-07-05 kl. 11:17.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!