2008-06-24, 21:09
Medlem
proxims avatar
Tja, jag installerade precis ett skitprogram så man kan ha animerade bakgrundsbilder. Förstod rätt snabbt vilket skit det var och avinstallerade de. Förr hade jag 1024x1080 tror jag det var om jag inte minns helt fel men nu kan jag endast få upp upplösningen i 1440x900 för de jävla programmet har fuckat till något i datorn! Får snart ett frispel! Vad ska jag göra för att få tillbaks så jag kan ha högre upplösning igen?

MVH Peppe
Citera
2008-06-24, 21:14
Medlem
Fluxors avatar
Låter skruvat. En upplösning på 1024x1080 är mig veterligen ytterst ovanlig. Får man fråga vad det är fär skärm du använder?

Annars kan du prova att installera drivrutinen för grafikkortet på nytt, helst med en nyare.
Citera
2008-06-24, 21:23
Medlem
proxims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluxor
Låter skruvat. En upplösning på 1024x1080 är mig veterligen ytterst ovanlig. Får man fråga vad det är fär skärm du använder?

Annars kan du prova att installera drivrutinen för grafikkortet på nytt, helst med en nyare.

Jag har en widscreen till laptop hp pavilion 17.1 tft. Som sagt var inte helt säker på de siffrorna jag skrev innan men är helt säker på att max upplösningen låg på högre innan för det märker jag också att allt på skärmen är tok för stort!
Citera
2008-06-24, 22:33
Medlem
Fenrers avatar
Kolla så inte skärmtypen har ändrat sig under bildskärmsinställningarna, har den gjort det så kan man inte välja annan upplösning än de som den skärmtypen klarar av att visa.
Citera
2008-06-25, 09:22
Medlem
J.Perssons avatar
jag får samma fel som dig om mitt Cod4 hänger sig :/ Då blire nå konstigt så jag bara kan ändra mellan 800*640 eller 3600*nånting. Blir tokig när det händer. Måste ladda ner nya drivare varje gång :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in