2008-06-24, 20:26
Medlem
Fr varje dag som gr brjar jag hata windows och PC datorer mer.

De senaste problemet ja har ftt r att VAD JAG N LADDAR NER s kan ja inte zippa upp det.

De kan vara film, spel, program ..frn olika kllor. Ett exempel r t.ex nr ja laddade ner Matrix. Den har typ sg 30 filer, efter femtefilen s ger den mig error. Laddar ner den femtefilen igen s brjar den zippa upp till den 15e filen ...d mste ja ladda ner 15e igen till slut har ja zippat upp skiten.

Var inne p Apples hemsida skulle ladda ner nn filmklipp som va zippad, men nr ja laddat ner den s gr det inte att zippa upp de. Mste ladda ner den igen igen igen ..till sluuuut funkar det och zippa upp.

Nu har ja laddat ner Battlefield till xbox, och p r00 ger den mig error. Fan heller att ja laddar skiten igen ..7 gigg.

Har testat och zippa upp med bde winrar winzip ...finns de ngot ANNAT program som inte ger snhr skit problem? Fr ja tror knappast det r fel p filerna ..om det r frn olika kllor och tidpunkter ja laddar ner, samma problem.
Citera
2008-06-24, 20:42
Medlem
X_surfers avatar
det lter som att du har minnesfel eller en taskig anslutning...

Testa att kra Memtest86+ frn Ultimate BootCD fr att underska om dina minnen r kassa.
"Windows och PC" har ingenting med saken att gra minnesfel och dliga anslutningar kan du f p en Mac ocks
Citera
2008-06-24, 20:53
Medlem
sommarlovs avatar
Du kanske sitter p en dator som r dligt konfigurerad.
Kolla att filsystemet anvnder NTFS och att du har rejlt med plats kvar p hrddisken.
Citera
2008-06-24, 21:46
Medlem
927s avatar
med 7-zip kan du packa upp zip o rar men jag tror inte att det r programmen som r problemet utan filerna
Citera
2008-06-26, 18:29
Medlem
tack fr alla svar, men jag fattar inget. C: r NTFS, finns gott med plats kvar. 1.6ghz, 504mb ram ...inte ska snt hr stoppa zippa upp ntt eller? hmm..
Citera
2008-06-26, 21:28
Medlem
X_surfers avatar
som sagt kr memtest86+
Citera
2009-03-02, 16:38
Medlem
jokkaas avatar
Har exakt samma problem nu, och misstnker att detr min dator som r totalt vrdels d jag har plockat p mig x antal bluescreens senare tiden.

Va fan ska jag gra t det hr? ruskigt jvla irriterande. tankat hem 5 filmer, ingen funkar, 3 spel, inget funkar.
S hjlp mig? vad ska jag gra?
memtest86+ fattade noll av det.

Ska man g tillbaka till linux?
Citera
2009-03-02, 19:09
Medlem
dobbelinas avatar
1. "Force recheck" i eran torrent client.
2. Uppdatera Winrar till senaste.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in