2003-07-30, 16:59
Medlem
Mors.
Sg ngot imorse med Flinck p 4:ans nyhetsmorgon, det hette nt med flinka fingrar, piano/orgel bara, och han sjng, tyckte det var sjukt bra, undrar om han ska slppa platta eller om det finns nge stt att f tag p dessa alster?

//M&Q.
Citera
2003-07-30, 21:58
Medlem
Svensken Von Svenskens avatar
Ja han var rtt sker dr framfr pianot
Citera
2003-07-31, 10:04
Medlem
Megons avatar
Jag ska dricka sprit me Flincken ikvll.. jag skall frga honom vad det r fr fjollgrejer han hller p me =)
Citera
2003-07-31, 20:51
Bannlyst
Tydligen s ska han kunna sjunga med kuken, och hans svrdhllerska skulle kunna sjunga med fittan, det skulle jag ha velat se... 8)

/BoOm!!
Citera
2003-07-31, 22:38
Medlem
Flincken r en sorglig typ med tunga personliga problem som "vi" gillar att kolla p s att vi kan peka finger t ngon som r mer tragisk n oss sjlva. Den som vet bttre fr grna verbevisa mig. Jag gillar det tidiga som han har gjort men nu r han bara trasor. Jag tyckte verkligen synd om han nr jag sg Nyhetsmorgon. Han glimtar till ibland och visar sitt rtta jag med sitt enorma skdespel men allt som oftast s r det mer alkoholistvibbar jag ser (finns i min slkt s jag vet nr det gr verstyr).
Hoppas att han fr rtsida p sitt liv och gr en bra roll snart.

Jag kanske retar upp ngra stycken nu men "min sanning" r att han mste fixa till sig och se till att f tillbaka jobbet p Dramaten och stta upp sina enormt bra pjser igen och inte harva med losers som Liam och andra som han sjlv tilltalar fittor.
Citera
2003-08-01, 00:51
Medlem
Frejssons avatar
Approp Torsten Flink och hans lilla sngkarrir...

Han och Siv Malmqvist sjng en svensk version av Nick Caves "The wild roses grow" i Annika Lantz talkshow frra ret. Ngon som vet om denna finns att f tag p? Typ om de spelade in ngon singel eller dylikt.
Har inte hittat ngot.
Citera
2003-08-01, 11:20
Medlem
enverhoxha99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Örjan Sniis
Flincken r en sorglig typ med tunga personliga problem som "vi" gillar att kolla p s att vi kan peka finger t ngon som r mer tragisk n oss sjlva. Den som vet bttre fr grna verbevisa mig. Jag gillar det tidiga som han har gjort men nu r han bara trasor. Jag tyckte verkligen synd om han nr jag sg Nyhetsmorgon. Han glimtar till ibland och visar sitt rtta jag med sitt enorma skdespel men allt som oftast s r det mer alkoholistvibbar jag ser (finns i min slkt s jag vet nr det gr verstyr).
Hoppas att han fr rtsida p sitt liv och gr en bra roll snart.

Jag kanske retar upp ngra stycken nu men "min sanning" r att han mste fixa till sig och se till att f tillbaka jobbet p Dramaten och stta upp sina enormt bra pjser igen och inte harva med losers som Liam och andra som han sjlv tilltalar fittor.

W0rd, stmmer s bra det....ser samma saker hr....men jag tycker att det trots allt finns en begvning som kanske kan tas till vara p et bttre stt???
Citera
2003-09-02, 16:35
Medlem
Gordon Gekkos avatar
Approp flinka fingrar
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...354777,00.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem