Citat:
Ursprungligen postat av battan--
Det var ingen som påstod att de var bäst, det enda vi påpekade var att du inte kan någon aning att de är sämst.
Det räcker med att säga att Ronaldo har missat en del matcher så fattar man att ni inte är bäst i världen längre. Och nej, ni vann finalen för att Terry halkade, inte för att ni spelade bra fotboll.
Inte detta heller.
För övrigt är du det största trollet här på fb. För att inte tala om när du säger att du bor i England och minuten efter gör en tråd där du skriver att det är svårt att få en viss tjej för att du bor i en håla här i Sverige med 4000 invånare.
Samtidigt säger du att du spela innebandy, i England menar du? Efter att ha läst dina inlägg försvinner din trovärdighet i dina påståenden och tills dess att du bevisat att du är över 18 år pratar jag inte mer med dig.
Sorry offtopic.
w00t? Vi har lirat en oavgjord match utan Ronaldo, och du säger att Europamästarna och mästarna i England är ett
one man team, Ronaldo måste verkligen vara ruskigt jävla bra. Ifjol började vi med oavgjord, förlust, oavgjord, och Ronaldo var med i alla de matcherna. Shit vad du är okunnig alltså.
Vill gärna se ett inlägg om att jag lirar innebandy, för det har jag verkligen aldrig gjort

ska du börja gå OT och ta grejer ur mitt privatliv så kan jag ju be en admin stänga av dig eller så skickar du ett PM med vad du vill.
Angående City så tar jag min åsikt efter faktan först och främst, sedan tar jag min egna bedömning, de håll på ryka i kvalet mot Mitydsland från Damkar, förlorade hemma och vann sedan turligt på straffar. Grabben, Spurs, Pompey, Aston Villa och Everton är bättre.