2009-02-26, 21:03
Medlem
Pumpkings avatar
Sitter och kikar på Galatasaray-Bordeaux och turkarna bjuder ju på riktigt trevlig fotboll! Nertrycka mot hörnflaggan men envisas ändå med att spela sig ur situationerna, kul inställning!

Och nu ger det dessutom utdelning, kortpassningsspel på säkert 8 passningar från mittplan upp mot straffområdet, och Arda avslutar ur en tight vinkel, 3-1 Galatasaray
Citera
2009-02-26, 21:05
Medlem
Aston Villa torskade mot Moskva borta. Verkar inte alls ha varit förstaelvan vilket gör mig jävligt orolig. Jag tror inte Arsenal kommer gå om Villa men det hör ju hemma i PL-tråden.
Citera
2009-02-26, 21:10
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Fiorentinas coach Marco Tardelli är inte direkt blygsam med sin italienska stekarstil. 25-papps designerdunjacka, kostym, backslick och vilt gestikulerande, haha!

Bra match av Kenndy för övrigt, kul att han är på g igen. Kul också att han fortfarnade ser lika "ung" ut som han gjorde när han slog igenom i Bajen.

Instämmer. Helt klart fotbollsvärldens bäst klädda manager.
Citera
2009-02-26, 21:16
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Aston Villa torskade mot Moskva borta. Verkar inte alls ha varit förstaelvan vilket gör mig jävligt orolig. Jag tror inte Arsenal kommer gå om Villa men det hör ju hemma i PL-tråden.

Det var verkligen inte förstaelvan, kände knappt igen en enda spelare på offensiv planhalva, Sidwell fick dock lite speltid.

Men nu kom ju även förklaringen till varför Galatasaray bara ligger 4:a i ligan, först 3-2 genom Chamakh sen 3-3 genom Cavenaghi. Världens sämsta kommunikation mellan de Sanctis och Galatasaraybacken, som springer rakt in i varandra från varsitt håll, på en relativt harmlös boll.. Såg komiskt ut faktiskt.. Och Cavenaghi lyckades tillslut få in bollen efter lite stök..

Bordeaux vidare i detta läge!
Citera
2009-02-26, 21:28
Medlem
Pumpkings avatar
4-3, Sabri!

En saker är iaf säker och de är att turkiska lag alltid bjuder på svängiga underhållande matcher
Citera
2009-02-26, 21:38
Medlem
4522s avatar
Fan va trist att Lech Poznan fick ett så tidigt mål. Annars tycker jag att Udinese för spelet och håller i taktpinnen. Halvlekens gigant är utan tvekan Inler, ikväll spelar han med ett otroligt lugn och slår inte bort många passningar. Han fördelar ut bollarna fint även om jag tycker det kan bli för mycket fokus på vänsterkanten, Di Natale ska ha mycket boll men inte till den graden att Pepe glöms bort. Sen tar Pasquale allt för lång tid på sig i mottagningarna, bollen behöver inte alltid sugas in utan det kan även vara positivt med direktpass.

Lech är definitivt inte ofarliga, varje gång de kommer in på offensiv planhalva hamnar hjärtat i halsgropen. Firma Lewandowski, Murawski och Stilic är riktigt jäkla bra stundtals. Deras omställningar är skrämmande kvicka och det blir nästan alltid farligt när bollen söker sig till Lewandowski. Snyggt mål även om försvarsspelet som vanligt liknar en fars.

Som det ser ut nu tror jag att det kan bli problematiskt, studsen är verkligen inte på vår sida ikväll och det ända som kan ändra på det är ett snabbt mål i andra halvlek. Trots bristen på farliga chanser tror jag nog att det kan inträffa. Med det spelövertaget borde det snarare hända annars blir jag besviken.
Senast redigerad av 4522 2009-02-26 kl. 21:41.
Citera
2009-02-26, 21:40
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
4-3, Sabri!

En saker är iaf säker och de är att turkiska lag alltid bjuder på svängiga underhållande matcher

Inte bra för hjärtat när de håller på såhär.
Citera
2009-02-26, 21:47
Medlem
pirates avatar
Vad i hela skogen ???????
Det har dömt 13 st straffsparkar i matchen mellan Twente - Marseille.
Hahaha domaren måste vara hög eller så har svt texttv skrivit fel...
Citera
2009-02-26, 21:48
Medlem
hiphopnegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Hehe, det blev väl straffsparksläggning?
Citera
2009-02-26, 21:53
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopneger
Hehe, det blev väl straffsparksläggning?

Åhh dumma mig.
Hehe men vad kul det hade varit ifall det hade tilldelats så många straffsparkar...
Citera
2009-02-26, 22:05
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate

Hahahaha, du förtjänar egentligen en " " men det där var bara mest roligt! ^^

Sicket underbart samarbete mellan Mutu och Gilardino! Målet och avslutningen ifrån Gilardino är ju dessutom magnifik!
Ajax-Fiorentina 0-1
Senast redigerad av Pumpking 2009-02-26 kl. 22:07.
Citera
2009-02-26, 22:08
Medlem
6-1 till Ålborg totalt?, hur usla är inte Deportivo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in