2008-11-27, 22:10
Medlem
milofos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
kan du ge dig. Eller åtminstone hitta en till här på forumet som stöder din skrattretande tes. Det är allmänt känt att Xavi är världens bästa mittfältare för tillfället, bara så du vet. Men ok, vill du ha nån som spelar på kanten istället? Leo Messi. Fast Ireland är bättre förstås. Glömde.

Givetvis. Jag läser alltid Aftonbladet och Expressen för mina åsikter och tenderar att tro att ingen utanför dom stora kan vara bra.

Att Ireland överglänst Robinho och just nu dominerar box-till-box på ett sätt som är extremt sällsynt i fotbollssammanhang ser jag mest som en parentes.

Dessutom vet jag knappt vem han är och har inte ens sett honom spela. City..?

Jag kommer dock givetvis ändra mina åsikter när Aftonbladet says when.

Men sån är jag.
Citera
2008-11-27, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av milofo
Givetvis. Jag läser alltid Aftonbladet och Expressen för mina åsikter och tenderar att tro att ingen utanför dom stora kan vara bra.

Att Ireland överglänst Robinho och just nu dominerar box-till-box på ett sätt som är extremt sällsynt i fotbollssammanhang ser jag mest som en parentes.

Dessutom vet jag knappt vem han är och har inte ens sett honom spela. City..?

Jag kommer dock givetvis ändra mina åsikter när Aftonbladet says when.

Men sån är jag.

Såväl Expressen som Aftonbladet skiter ju totalt i spanska ligan. PL-centreringen i dessa tidningar är sanslös att skåda. Den enda som har lite koll är Niva. Så nej den gubben gick inte.
Citera
2008-11-27, 22:42
Medlem
pastoratets avatar
Ireland är en av de bättre mittfältarna i England, han är i god form kan spela sin impulsiva fotboll med bra resultat i City just nu. Men han dominerar fan inte "box-to-box", än mindre är han bäst i världen, det steget är så långt att det är skrattretande.

2-0 till Portsmouth nu för att återkoppla till matchen, Kanu kan det där med stora matcher.
Citera
2008-11-27, 22:44
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Såväl Expressen som Aftonbladet skiter ju totalt i spanska ligan. PL-centreringen i dessa tidningar är sanslös att skåda. Den enda som har lite koll är Niva. Så nej den gubben gick inte.

Håller med dig om att Xavi är bättre än Ireland men kan inte hålla med om att Aftonhoran är PL-centrerad. Tycker att det står ganska lite om PL. Det är mest London Calling som mest är trams och sen matchsammanfattning. Serie A får mest fokus enligt. Zlatan är förklaringen.
Citera
2008-11-27, 22:49
Medlem
Luffsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pastoratet
2-0 till Portsmouth nu för att återkoppla till matchen, Kanu kan det där med stora matcher.
mhm, synd att det bara är ett lag på banan. Milan är närmast apatiska,rycker lite på axlarna och verkar ha huvudet någon annanstans.
Kommer dock bli ett jävla liv på Galliani efter det här.
Citera
2008-11-27, 22:50
Medlem
Vilken jävla frispark av Ronaldinho. Man blir fan blöt i byxan av att se den kungen lira.
Citera
2008-11-27, 23:00
Medlem
Pippo fixade poängen i slutminuten som den måltjuv han är. Synd om Pompey dock.
Citera
2008-11-27, 23:00
Medlem
Villons avatar
Inzaghi! Fantastiskt.
Citera
2008-11-27, 23:05
Medlem
Helle031s avatar
Valencia vann med 4-0 borta mot Rosenborg, Los Che kontrollerade matchen perfekt och gav inte RBK speciellt mycket ytor... Rosenborg hade väl typ 3 hörnor och något skott över mål men inte så mycket mer.

Mata, Pablo Hernandez, Baraja och Joaquin målskyttar.

Rosenborg fick därmed igen för Valencias två fiaskomatcher förra året.
Citera
2008-11-27, 23:07
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helle031
Valencia vann med 4-0 borta mot Rosenborg, Los Che kontrollerade matchen perfekt och gav inte RBK speciellt mycket ytor... Rosenborg hade väl typ 3 hörnor och något skott över mål men inte så mycket mer.

Mata, Pablo Hernandez, Baraja och Joaquin målskyttar.

Rosenborg fick därmed igen för Valencias två fiaskomatcher förra året.
Det kändes klart välförtjänt att Pablo H. fick sätta ett mål efter sin insats, jävligt snyggt dessutom. Låt vara att han nog aldrig kommer ta en ordinarie plats i laget.
Citera
2008-11-27, 23:07
Medlem
pastoratets avatar
Snygg uppryckning av Milan, men jag hade fan blivit arg om någon annan än Inzaghi gjort det målet, allas vår älsklingsmåltjuv...

Allra mest synd tycker jag nog om Tony Adams, vilken första europamatch det kunde blivit för honom som tränare.
Citera
2008-11-27, 23:14
Medlem
milofos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pastoratet
Ireland är en av de bättre mittfältarna i England, han är i god form kan spela sin impulsiva fotboll med bra resultat i City just nu. Men han dominerar fan inte "box-to-box", än mindre är han bäst i världen, det steget är så långt att det är skrattretande.

Han är europas bästa mittfältare just nu skrev jag. Menar du att det finns någon som är i bättre form? (Xavi? Nej.)

Och hur dominerar han faaan inte box-till-box? Påståendet är ju bara löjligt.

Tröttsamt att behöva återupprepa en ståndpunkt om och om igen och tvingas besvara nonsens som inte har med påståendet att göra ö.h.t.

Gissar på att det var Niva som innan matchen mot Juve hävdade att Cambiasso är världens just nu bästa dm och inte en kotte skulle väl kunna påstå att han var bättre mot Panathinaikos än vad den 100% Ireland var mot Schalke?

Simma med strömmen i all ära, men det finns ju en punkt då det bara blir löjligt och sjukt ytligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in