2008-06-24, 12:52
Medlem
VIlka pokersajter kan man sätta in pengar på med bankkonto/maestrokort? pengarna ska in dirr.

må väl!
Citera
2008-06-24, 12:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av unclejohnny
VIlka pokersajter kan man sätta in pengar på med bankkonto/maestrokort? pengarna ska in dirr.

må väl!
De flesta tillåter insättning från bank/postgiro.
Dock tillåter ingen maestro.. (med undantag från någon scamsida..)

för att ge exempel så funkar bank med
svenskaspel
unibet
etc.

bank/postgiro tar ca 2-3 bankdagar..
Citera
2008-06-24, 13:10
Medlem
hur kommer det sig att de inte tar maestro då?
Citera
2008-06-24, 14:05
Bannlyst
för att maestro har man typ när man är under 20, och inte får ha ett VISA- Finns undantag, men tror
att du är under 18 :P

gör en insättning via banken, plättlätt!
Citera
2008-06-24, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unclejohnny

må väl!

Neteller tar maestro och visa elektron, om jag inte missminner mig. Det kan du ju kolla för alla pokersiter accepterar neteller.
Citera
2008-06-26, 19:02
Medlem
Gefans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rayban90
för att maestro har man typ när man är under 20, och inte får ha ett VISA- Finns undantag, men tror

Har haft Visa sen jag var 17, eller det kanske inte är samma Visa vi tänker på?
Citera
2008-06-27, 01:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gefan
Har haft Visa sen jag var 17, eller det kanske inte är samma Visa vi tänker på?
Nej, du har säkert VISA med Swedbank, VISA Electron, tex SvenskaSpel tar INTE Electron

DOCK
tar Bet365 det..
Citera
2008-06-27, 05:30
Bannlyst
Citat:
Nej, du har säkert VISA med Swedbank, VISA Electron, tex SvenskaSpel tar INTE Electron

DOCK
tar Bet365 det..

Jag fick mitt första VISA som 16-17åring, så det går om man ber snällt, och ja det funkade på poker och de kom inte på mig xD
Citera
2008-06-29, 16:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av powertex
Jag fick mitt första VISA som 16-17åring, så det går om man ber snällt, och ja det funkade på poker och de kom inte på mig xD
Finns undantag om du jobbar, och får inte några tusen i månaden. Då kan man få undantag och få ett VISA-kort. VISA innebär så mycket mer än ett MAESTRO och det är lätt att förstå varför man inte skall ha det före man är 18 fyllda. Dock borde man få det efteråt. ..

Ärligt talat, gjorde du några uttag?, klart du kan sätta in och förlora, men om du ska göra uttag kan det bli problem om du har fel uppgifter som inte stämmer överens med ditt VISA-kort.
Citera
2008-06-29, 21:44
Medlem
Citat:

Du som är 17 borde väl veta.

VISA har 18-årsgräns och inte 20. Man kan ju även "övertrassera" ett visakort, men inte electron kort. Kan nog vara lite därför man inte ska ha visa under 18 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in