r det jag som r blind, men jag ser inte Cheryl i varken trailern, teasern eller i behind the scenes-klippet. Ska inte hon vara med? Har jag missat ngot?
Fan jag r sjukt beroende av denna serie, kollat igenom 4ssonger nu (igen) p en vecka. Mste ha ngon slags Curb-sjukdom, ven om det alltid gr ut p att Larry gr bort sig/har otur s r det alltid roligt fr det r s genialiskt p nt stt.
Detta r en serie som jag verkligen har frskt att ta till mig och att kuna uppskatta, men nej.
Jag kan tillgga att jag anser att Seinfeldt r en av dom bsta komediserierna verhuvudtaget, men nr det kommer till den hr serien s r det stopp.
Det r helt enkelt inte kul och jag tror att det fr min del handlar om Larry David som skdespelare.
George lyckas trassla in sig i de mest osannolika situationer och det blir humor av det, men nr larry gr samma sak tycker jag bara att det blir en plga att se.
Jag kommer inte runt det. Karln r inte rolig.
Seinfeldt var bra, Larry tar dock ngesten till en helt annan nivn, de flesta jag knner har svrt fr att se Curb pga att de tycker det blir outhrdligt nr Larry trasslar in sig i allt och inget, vrldsklass p serien...
Fanns det mer scener fr det fejkade Seinfeld-avsnittet?
Finns lite intervjuer och s visar de hur de byggde upp studion igen. Tror inte (inte helt hundra) att det finns fler scener frn fejkade Seinfeld-avsnittet
Fan vad jag ser fram emot ssong 8. Hoppas avsnittet slpps p nn pirat-sajt i natt.
Finns lite intervjuer och s visar de hur de byggde upp studion igen. Tror inte (inte helt hundra) att det finns fler scener frn fejkade Seinfeld-avsnittet
En bakomfilm fanns vl upp p youtube redan nr avsnittet sndes. N det r vl kanske inte s troligt att det finns mer material p s 7 -DVDn, dremot borde vl "reunion-avsnittet" i ngon form finnas med nr Seinfeld slpps p bluray.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!