• 1
  • 2
2008-06-25, 00:10
Medlem
Tankishs avatar
Det stämde! Tack så mycket, det var en av få gånger som jag inte har stängt av datorn så jag har inte märkt av det innan.

Bör jag vara orolig för att "Glocalnet Säkerhetpaket kan vara inaktuellt"?
Citera
2008-06-25, 00:33
Medlem
Googlas avatar
Föreslår att du installerar Xp eller Linux....
Citera
2008-06-25, 01:18
Medlem
raddicals avatar
Som alla övriga i tråden sagt. dumpa vista och instalera xp/linux eller kanske gå fullt ut och köp en mac

har väll för mig att vista inte direkt är höjdaren för spel?. ingen anign om varför. men så e det tydligen enligt dom visa
Citera
2008-06-25, 01:52
Medlem
hetzzs avatar
men lägg ner att få honom att byta, vista är ju inte trasigt. Om han nu helt plötsligt fått problem med 100% cpu så är det ju inte vista i sig utan något annat.

edit: kör inte vista själv,vill inte ha vista men anser att folk är lite väl snabba att direkt påstå att lösningen är att byta bort vista.
Citera
2008-06-25, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hetzz
edit: kör inte vista själv,vill inte ha vista men anser att folk är lite väl snabba att direkt påstå att lösningen är att byta bort vista.
Det är för det är massa fel överalt och XP funkar bra.. Men jag menar inte att han ska byta nu för nu är det bara en fil som krånglar. Sög på google och se vad den heter (va det cod?) sen testa stäng av om inte det funkar installera om cod/programmet som problemar(om programet behövs).
Citera
2008-06-25, 02:19
Medlem
Casualjockes avatar
Jävla massor med människor som är fast i "2005 nojjan " om att byta bort vista löser allt. vista är nästintill felfritt i dagsläget.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in