• 1
  • 2
2008-06-23, 15:24
Medlem
flushdraws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenbonde
Du förutsätter dock att TS är över arton år gammal.

Ts ifall du verkligen är över arton, skulle du vilja förklara var problemet uppkommer när du ska ta ut dessa pengar från pokerkontot till bankkonto? Jag vill ärligt veta för jag har själv spelat upp mig från 0 kr till +4500 kr och jag har aldrig haft några som helst problem med att få ut pengarna.

Borde det inte bli något problem när du ska ta ut pengarna? Om du väljer att plocka ut pengarna till ett VISA-kort måste ju namnet på kortet överensstämma med namnet på pokerkontot.

Men eftersom jag inte använder mig utav Neteller, så vet jag inte hur det fungerar där. Kan man ta ut pengar till Neteller i ett annat namn? I sånna fall lär det ju vara hur enkelt som helst att fumla med pengar..
Citera
2008-06-23, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flushdraw
Borde det inte bli något problem när du ska ta ut pengarna? Om du väljer att plocka ut pengarna till ett VISA-kort måste ju namnet på kortet överensstämma med namnet på pokerkontot.

Men eftersom jag inte använder mig utav Neteller, så vet jag inte hur det fungerar där. Kan man ta ut pengar till Neteller i ett annat namn? I sånna fall lär det ju vara hur enkelt som helst att fumla med pengar..

Jag kan ju inte ta ut pengar ifrån ett konto där personen i sig inte existerar. Pokertime kontot var ju skapat av en låtsasperson, dvs. hade min polare endast skrivit något namn.
Citera
2008-06-23, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litenbonde
Du förutsätter dock att TS är över arton år gammal.

Ts ifall du verkligen är över arton, skulle du vilja förklara var problemet uppkommer när du ska ta ut dessa pengar från pokerkontot till bankkonto? Jag vill ärligt veta för jag har själv spelat upp mig från 0 kr till +4500 kr och jag har aldrig haft några som helst problem med att få ut pengarna.

Pokertime kontot är ju reggat i ett låtsasnamn, dvs. en person som ej existerar. Därfår går det givetvis inte att ta ut, och jag kan tänka mig att dom förmodligen kommer be om ID eftersom de var en free $10 promotion som jag använde mig av.
Citera
2008-06-23, 18:49
Medlem
Apelsinens avatar
Har du uppfyllt alla krav for att ta ut pengarna? Har du gjort det sa ar det hela valdigt latt att losa, fixa ett NETeller konto bara. Har du inte gjort det sa ar det val dumpning som galler och det ar ganska latt om man skoter det smidigt.
Citera
2008-06-23, 22:05
Medlem
Chipdumpning är bara idiotisk, eftersom man riskerar att få kontot låst och pengarna på kontot kan på så sätt gå förlorade.
Citera
2008-06-25, 02:53
Medlem
StorSnokens avatar
Nu när vi ändå är inne på chipdumpning, vilka sidor kan man använda till det? dvs att man skriver in kortinformationen i deras klient och sen är det klart, förutom pokerstars då.
Citera
2008-06-25, 12:17
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorSnoken
Nu när vi ändå är inne på chipdumpning, vilka sidor kan man använda till det? dvs att man skriver in kortinformationen i deras klient och sen är det klart, förutom pokerstars då.

huh?
Citera
2008-06-25, 12:48
Medlem
DesolateWastess avatar
Citat:

Nu är du ute och cyklar.

Till trådskaparen: du har fått ditt svar. Neteller är allt du behöver. Hoppas någon moderator låser tråden nu.
Citera
2008-06-25, 16:10
Medlem
StorSnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
huh?

alltså. stulna kreditkort > enkel insättning utan problem (pokerstars-typ av insättningsmetod, bara skriva in siffror och klicka deposit) > chipdumpa till andra > casha ut.
Citera
2008-06-25, 16:50
Medlem
Apelsinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorSnoken
alltså. stulna kreditkort > enkel insättning utan problem (pokerstars-typ av insättningsmetod, bara skriva in siffror och klicka deposit) > chipdumpa till andra > casha ut.

Det fungerar väl på 99/100 pokersidor...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in