Känner igen mig med mycket du skriver då jag råkat ut för något liknande själv.
Det stora misstaget jag gjorde att när jag slutade supa efter ca 13 dagar och ingen mat på 5 dagar var att jag inte trappade ner. Borde ha trappat ner ungefär som du.
Nu vet jag ifall detta händer mig eller någon annan så får man se till att få det nertrappat på ett bra sätt. Gärna med en kompis som hjälp. Man kan ju även kontakta psykakuten eller liknande och få lite medicin att komma ner på. Eller ifall man kan få tag på benso eller liknande själv. Theralen kan även hjälpa en att sova.
Känner igen din paranoia och känsla av värdelöshet hur man inte vet vad man ska ta sig till när man är själv och man bara går fram och tillbaks orolig och tror att alla hatar en. Det blir som att alkoholen är ett smart drag för det fixar ju allt, man mår bra, folk slutar tycka dåligt om en och sen samma visa igen.
VAd är det med folk och den här rapporten? 5/5 hela tiden. Kan ni inte skillja på facsination/medlidande och bra rapportmaterial. Det är massor av stavningsfel och "buggar" i texten, så jävla bra är den inte. Långtråkig förövrigt.
VAd är det med folk och den här rapporten? 5/5 hela tiden. Kan ni inte skillja på facsination/medlidande och bra rapportmaterial. Det är massor av stavningsfel och "buggar" i texten, så jävla bra är den inte. Långtråkig förövrigt.
Visst var det lite stavningsfel. Men en sådan "accurate" rapport om hur det känns att gå ner sig på alkohol tycker jag förkänar en femma.
Väldigt bra skrivet. Även jag ger dig 5/5. Du är duktig på att berätta.
Du borde skriva en bok om dina upplevelser, berätta om hur du tog dig ur misären. Jag tror andra som är i den situationen idag kanske kan ha nytta av den.
Det är lite som en "Supersize Me" (en film där en kille äter enbart McDonald's mat i en månad och ser vad som händer) fast nu istället med alkohol. Någon borde göra rapport där cannabis brukas intensivt i en månad för att se vad som händer. Jag vet med största säkerhet att något i närheten av såhär hemskt aldrig skulle inträffa då - ändå är alkohol lagligt medan cb inte är det