Intressant, känner igen mig rätt mkt i en nu rättså gammal rapport, kanske gjorde samma sak den där sommaren, minns inte... 
Har flera gånger druckit över en månad varje dag men då inte extremt alla dagar, även haft psykosliknande tillstånd som du verkade ha några dagar där. 
Alkohol hade nog mkt med att jag mådde såpass dåligt psykiskt att jag gjorde en hälsoundersökning som b la omfattade alkohol, där jag helt ärligt fyllde i kryssfrågor hur mycket jag drack, slutade med att jag fick nån depressionsdiagnos som skulle botas med SSRI och Bensodiazepiner (som skulle vara i 3 veckor, förlängdes många ggr och har inte slutat än så länge på typ 5 år...)
Har nog druckit 9/10 dagar senaste tiden, men kanske bara 1 eller 2 så jag blir full. Blandar med benso istället och isolerar mig hemma med dator och TV ungefär, jättesmart 

Ändå tänker jag om jag ska orka ta mig ut på krogen idag... Har ingen alkohol hemma så kanske därför 

+ möjlighet att träffa folk som har droger, så lite problem har man nog, en blandmissbruksperiod som pågått rätt länge, vore intressent med en sådan rapport också 

Intag idag är en starköl och det som var kvar i en whiskeyflaska c a 10 cl och en 10mg diazepam/stesolid/valium.