• 1
  • 2
2008-06-22, 17:32
Medlem
Hej
Jag är ute efter sexnoveller fast i ljudboksformat, finns det eller är det lönlöst?
Det spelar ingen större roll vad det är för sexnoveller bara jag har något att lyssna på
Citera
2008-06-22, 17:37
Medlem
Ung_Fascists avatar
Vet att detta finns då en bekant till mej har haft det. Försöker komma på vem det är och frågar han/hon.
Citera
2008-06-22, 18:04
Medlem
a4swes avatar
Det cirkulerar minst en ljudbok med sexnoveller på Svenska.
Lustfyllt - Ljudbok med erotik på Svenska heter den. Jag har ingen aning om dess kvalité men den existerar och består av 45 Mp3-filer på ca 1.5-2 MB.

Om du är beredd att betala för det finns det mängder av dylik litteratur på tex iTunes. Jag har sett några av dessa på div. piratnätverk.
Citera
2008-06-22, 18:32
Medlem
Det finns en podcast som heter open source sex. Den har inget med open source att göra utan bara sex. Den hade högläsning av porrnoveller så googla efter den.
Citera
2008-06-22, 18:40
Medlem
A.L.Vs avatar
jag laddar ner lustfyllt nu, rapporterar senare om den är något att ha!
Citera
2008-06-22, 19:04
Medlem
A.L.Vs avatar
vet inte riktigt vad jag ska säga, det var flera korta sexnoveller upplästa av olika personer(kanske författar-en/innan)lyssnade bara lite snabbt igenom dom 3 första och blev ungefär lika upphetsad som jag skulle bli av att läsa telefonkatalogen! Men ni får ju ladda ner den själv och se, kanske det funkar för er!
Citera
2008-06-22, 19:17
Medlem
Zellboms avatar
Det finns nog flera på engelska.. dock tycker jag de saknar "känslan"
Citera
2008-06-22, 19:27
Medlem
Finws avatar
Www.sonicerotica.com är en sympatisk, om än numera död sida med mer eller mindre erotiska berättelser upplästa av författarna (oftast). Tyvärr är sidan som sagt död, så det magra utbudet lär inte bli större, men det som finns där är kärleksfullt (och lustfyllt) ihopsnickrat.

Stilen är något mer ambitiös än den genomsnittliga internetporrnovellen, så är det bara "han tog mig hårt och hans kuk var stor" man är ute efter är det nog ingen idé att ens gå in på sidan.
Citera
2008-06-22, 20:15
Medlem
TheCazes avatar
Det finns en radiokanal som man kan lyssna på i VLC (Man behöver bara VLC, inget annat, inte ladda ner nått eller surfa runt).

Där finns det en kanal som bara är om sexnoveller.
Det var av en slump som jag hamnade där och när jag lyssnade så var det bakgrunds-stön och hela köret.

Det var på eng. då iallfall.

*Sätter på radiokanalen i VLC*

Det är lite blandat, nån sexnovell/visa av nått slag, lite små rolig faktiskt.
Jag tror han rimmar, ja det gör han.

Aja, det är nog värt att lyssna själv för att höra vad som händer på den radiokanalen.

http://img48.imageshack.us/img48/8937/vlcradipsdq3.jpg
Citera
2008-06-22, 20:34
Medlem
SiMPEs avatar
har ingen kännedom om sexnoveller som ljudböcker utan vill bara tilläga att detta är den bästa tråden, var är dom!!!!!!
Citera
2008-06-22, 20:35
Medlem
SiMPEs avatar
[quote=SiMPE]har ingen kännedom om sexnoveller som ljudböcker utan vill bara tilläga att detta är den bästa tråden, med andra ord vart är dom!!!
Citera
2008-06-23, 00:55
Medlem
TheCazes avatar
1. Starta VLC
2. Visa
3. Spellista
4. Hantera
5. Tjänsteidenti.
6. Shoutcast radio listning
7. Shoutcast (klicka på +)
8. Adult (högerklicka och välja "Spela Upp")

Börja om från punkt 7.

9. Scrolla ner till "sexaudia"
10. Högerklicka på "sexaudia" och välj "Spela upp"

Nu kan ni lyssna på den kanalen som jag menade.
Finns säkert andra där, men inget som jag brukar lyssna på.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in