Citat:
Ursprungligen postat av ABZeta99
Hejsan!
Som om det inte fanns tillräckligt många redan?
Jag saknar ett forum där man kan göra efterlysningar av olika slag.
Då menar jag typ:
Var kan jag få tag på (alltså tom köpa) tecknade kortfilmer med Kalle Anka? (Helst på DVD naturligtvis.)
Var kan jag få tag i Leppe Sundevalls Befälhavaren på bogserbåten Ångermanälven.
För att ta två, för mig nu aktuella funderingar.
Iofs kan jag försöka i ett forum, som om inte annat, tangerar det jag söker.
För Kalle Anka skulle det då bli t.ex Forumen serier och/eller film, men jag tror inte mycket på framgång med det.
Naturligtvis så är sökmöjligheterna närmast oändliga på Internet, men då de inte ger resultat, borde det vara en god idé att fråga besökarna här på Flashback. Eftersom de är ett nyfiket, kunnigt och vänligt folk.
Nåja, det var endast en tanke i sena natten och måhända ett bevis endast på att jag redan borde ha intagit horisontalläge i stället för att komma med små idéer här.
Dod natt säger ABZeta99
Så fall tycker jag att det ska hamna under ett forum som heter köpes/bytes/säljes/skänkes vilket jag inte tror kommer att komma eftersom popmart tydligen lär vara på gång att starta igen när utredningarna är färdiga. Annars säger jag som du att man kan efterfråga/annonsera i trådar innehållade samma ämne. Efterfrågade en bilstereo i motorforumet för ett tag sedan och har inte fått ett ända svar.