2003-07-27, 03:48
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag har gamla rostiga win95, adsl från telia, och använder(försöker iaf..) kazaa lite, ända tills för någon vecka sen så gick det som smort,
sen så ville telias startsida upprepade gånger att man skulle bocka av några rutor i "Lan-inställningar" pga någon ändring dom gjort i nätet,
då kunde man plötsligt inte göra några nerladdningar via kazaa längre, allting man väljer för nerladdning blir "Quequed"...
Jag kryssade i dom rutorna i "Lan-inställningar" som jag kryssat av men det funkar fortfarande inte, Någon vänlig själ här som har någon aning om vad som är fel/ vad som kan rätta till det hela...

tack på förhand (:
Citera
2003-07-27, 10:24
äldre konto (old)
Ej medlem
..

Det kan inte vara så att du har någon slags begränsning i ditt abonemang?
Som det här: http://www2.flashback.info/scan/viewtopic.php?t=27271
Citera
2003-07-27, 12:52
äldre konto (old)
Ej medlem
Testa att högerklicka på filen där det står "Quequed" och ta finde mor sorceres lr nåt i den stilen.
Citera
2003-07-27, 13:27
äldre konto (old)
Ej medlem
Nä jag har inga abonnemangsbegränsningar, jag tror det är nått fel på proxyn men jag kan inte så mycket om sånna grejer...

Vad man än väljer att göra med nerladdningen i kazaa (resume, find more..) så händer inget med den
Citera
2003-07-27, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DAGGER[X]
Nä jag har inga abonnemangsbegränsningar, jag tror det är nått fel på proxyn men jag kan inte så mycket om sånna grejer...

Vad man än väljer att göra med nerladdningen i kazaa (resume, find more..) så händer inget med den

kolla om det funkar utan någon proxy...
Citera
2003-07-28, 00:21
äldre konto (old)
Ej medlem
telia

1. Vad handlade LAN-inställningarna om?
2. Har du något annat P2P-program (t ex WinMx) som funkar, funkar FTP?
Citera
2003-07-29, 12:57
äldre konto (old)
Ej medlem
Ta prova annat p2p program. Se om det är det som stör att de stänger möjlighterna för att ladda från kazaa , DC som tycks vara vanligt.

Här finns gottt om de http://www.zeropaid.com/. Annars prova Filetopia det jag använder. Det är ej så känslig för proxy inställningar. Mer du kan ej ladda från andra som har. Men det ser du med hjälp av en symbol (vägg) Den är rekomondera för de som ej anv DC längre. Funkar fint med filetopia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in