Citat:
Ursprungligen postat av headbanger
min polare skrev till på msn för några dagar sen och skrev " va fan heter du så där för?" jag fatta ingenting, stod bara mitt msn-namn när jag kollade. Han skickade sen en screenshot från vad som visades på hans skärm där de stod att jag hette mitt namn, och sen att jag hatar min flickvän, de visades bara i 1 minut kanske enligt han. men på min dator stod de inte så. helt stört. jag loggades inte ut från msn eller något heller. Jag bytte hur som helst lösenord. Sen idag så hände det igen. Samma polare igen såg att jag hette något fett skumt som jag inte vill gå in på, men de hade med min flickvän att göra. de visades också bara kanske 1 minut och sen försvann de igen.
Jag anar att min polare kan ha något med de hela å göra eftersom de e bara han som har sett det, men han verkar inte va den typen som gör de..
e min dtor hackad? har inte märkt något fel på den alls, har inte ens sett att mitt msn-namn har händrats men tydligen enligt min polare, han visade dessutom bevis genom screenshotet han tog på sin dator där de står klart å tydligt. Han skulle heller aldrig göra en sån taskig sak så han ligger nog ine bakom de
e de ett virus? har en macbook dessutom. så jag vet inte riktigt vad detta kan va, önskar all hjälp jag kan få
"Helt stört asså", du kan väl börja med att fråga om andra ser samma sak, annars har han väl just hittat paint och hur man målar vitt och gör text.