2026-07-04, 23:35
Medlem
Gott om bilder via hennes förra mans Facebook-sida…

Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Maken anmäler allt och rensar nätet.
Citera
2026-07-05, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av novish123
Gott om bilder via hennes förra mans Facebook-sida…

Vad heter hennes förre man?
Citera
2026-07-05, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Maken anmäler allt och rensar nätet.

Då är han hennes medbrottsling. Så grovt kriminella borde inte få hålla sig gömda.
Citera
2026-07-05, 17:22
Medlem
Jag vill även uppmärksamma på Högsta domstolen på att Svea hovrätt i tidigare handläggning uttryckligen har hänvisat till målnummer

Ö 8240-26, Ö 8235-26 och Ö 8237-26 och begärt att dessa ska anges vid fortsatt kommunikation

. Jag begär därför att även dessa mål beaktas tillsammans med det material då de har direkt koppling till de frågor som rör myndigheternas handläggning, beslutsfattande och den bevisning som åberopas.

En samlad prövning av dessa mål är enligt min uppfattning nödvändig för att domstolen ska få en fullständig bild av ärendets utveckling och de omständigheter som nu åberopas som grund för resning och övriga rättsliga åtgärder.

Mike Sierra Ademi
Ombud för Nikita Sierra Ademi
Citera
2026-07-05, 19:34
Medlem
Intressant att du skriver att jag "anmäler allt och rensar ". Den formuleringen väcker frågor hos mig.

Jag arbetar inom IT och har god kunskap om nätverk, IP-adresser och digital spårbarhet. Jag har även personligen kontaktat Polismyndigheten för att få klarhet i vad som gäller kring spårning av IP-adresser och vilka rättsliga regler som gäller, både i Sverige och internationellt.

Därför blir jag nyfiken på hur du känner till mina kontakter med myndigheter och mina anmälningar. Den kunskapen är inte allmänt känd.
Senast redigerad av SierraAdemi.V1.0 2026-07-05 kl. 19:38.
Citera
Igår, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SierraAdemi.V1.0
Jag vill även uppmärksamma på Högsta domstolen på att Svea hovrätt i tidigare handläggning uttryckligen har hänvisat till målnummer

Ö 8240-26, Ö 8235-26 och Ö 8237-26 och begärt att dessa ska anges vid fortsatt kommunikation

. Jag begär därför att även dessa mål beaktas tillsammans med det material då de har direkt koppling till de frågor som rör myndigheternas handläggning, beslutsfattande och den bevisning som åberopas.

En samlad prövning av dessa mål är enligt min uppfattning nödvändig för att domstolen ska få en fullständig bild av ärendets utveckling och de omständigheter som nu åberopas som grund för resning och övriga rättsliga åtgärder.

Mike Sierra Ademi
Ombud för Nikita Sierra Ademi

Om du har goda kunskaper inom juridik,så är det inte så här du begär saker från ett forum, herregud, det vet ju varje barn.

Din fru är ren ondska, varje dag i decennier har hon torterat de stackars anhöriga till den kvinna hon bara bestämde sig för att grymt mörda. Alla hennes barn utom ett har tagits ifrån henne - det barnet kommer att bli ännu mer stört.

Inte heller kan du begära att alla bilder av din onda, onda fru ska rensas från nätet.

Dessutom har du, gång på gång sagt att du ska sluta skriva i tråden. Ska du inte det någon gång, eller vill du fortsätta argumentera för varför din onda fru inte är den onda avskyvärda människan hon är? Stjäl hon fortfarande från hjälplösa äldre i hemmet, eller har hon övergått till onlinebedrägerier nu?

För att återgå till grundskvallret om den onda mörderskan. Finns det någon möjlighet, om vi ändrar lagen, att få henne utvisad? Någon som vet?
Senast redigerad av Hoppsasteg Igår kl. 08:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in