Alltså hon måste ju vara i total förnekelse kring sig själv.
Lyssnade på podden om henne och om att hon kan tänka sig att rösta på SD.
Hon har mördat, hon har stulit från utsatta människor, barnen är omhändertagna i perioder men hon vill framställa sig som en hårt arbetande 6 barns mamma som bor trångt och kämpar i livet. Hela hennes liv har ju kantats av att sabotera (minst sagt) för andra människor.
En fruktansvärd människa.