2003-07-29, 02:41
Medlem
Truman_Peyotes avatar
J j j...Fiskdngardansen...Rtt underbar...
Citera
2003-07-29, 18:05
Medlem
diskodiks avatar
Eller varfr inte den homosexuelle programpresentatren och den arge vikingen?

"Ow, hellow sailor!" :-)
Citera
2003-07-30, 13:52
Medlem
iommis avatar
fish slapping dance, en hjdare....

fattar inte hur monty python kunde vara sfre sin tid. Sketcherna r i mngt och mycket hgaktuella frtfarande, och humorn r tidls. Fr att inte tala om animationerna, av Terry Gilliam.
Citera
2003-07-30, 23:30
Medlem
Quektimas avatar
Jag rstar p Olympiaden, har glmt vad den heter men den r fr folk som har olika handikapp. T.ex Maraton fr inkontinenta

MVh Q
Citera
2003-07-30, 23:43
Medlem
Stonecakes avatar
YES!!!!MONTY!!!!
Starten p 100-meter hck fr folk med dligt lokalsinne fr mig garva tandfyllningarna ur mig fortfarande! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Citera
2003-08-01, 23:01
Medlem
Ernst_Buschs avatar
Vikingarna som skriker "SPAM SPAM SPAM!!!" gav ju upphovet till ordet "spam" som vi anvnder idag om vrt emailaccount.
Citera
2003-08-03, 13:53
Medlem
Kristjans avatar
Jag hll p o f ka in p sjukhuset tv ggr!
En gng va "The Knights who said NIE!" och den andra gngen var handikapsmaraton.
HAHA, nr han kr ver sig sjlv.

Sedan har jag bara blivit halvskadad alla andra ggr! De r inte kloka.

Ddskaninen r sjukt kul ox, samt frsta versuionen av ddsskmtet!
Citera
2003-08-20, 21:36
Medlem
scratchys avatar
Fiskdngardansen: John Cleese och Michael Palin i kakiuniformer... underbart!

Spam r en brittisk vidrig matrtt, en slabbigt smaklst storkok av fett och matrester. Det r det de sjunger om, och det r nog matrtten som mail-spam ftt namn av.

Nn nmnde de tyska avsnitten. De gjorde faktiskt en hel serie avsnitt p tyska. Och det var inte p skoj de var p tyska, avsnitten gjordes fr att sndas i tyskland, dr man annars dubbar istllet fr att texta. De finns skert att bestlla frn tyskland. Sk p tyska internetbutiker fr film.
Citera
2003-08-28, 03:08
Medlem
Det finns en rtts go som jag tror r i "Eric the Viking" (som fr vrigt r deras smsta film tycker jag) och det r ett gng med vikingar som springer omkring och viftar med sina svrd skriker: "Rape! Plunder! Plunder! Rape!". Klipp till en ful jvla hagga som skriker "Yeeeah!". Tillbaka till vikingarna: "Plunder! Plunder! Plunder!" Den e stilfull

/Cnark Kent
Citera
2003-08-30, 12:51
Medlem
vaffanculos avatar
Min favorit r nog "Upper Class Twit of the year" dr dom springer runt p en fotbollsplan och tvlar i grenar som Sparka Tiggaren, Frolmpa kyparen, Backa ver gamla damer... Sanslst kul
Citera
2003-08-30, 13:01
Medlem
snapcases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Jag gillar den dr nr dom skryter om vem som hade det vrst nr dom var barn.

- I went up half an hour before I went to bed.........
Den r iofs inte python om jag inte missminner mig. r inte den en live frn en policemans secret ball med delar av pythongnget? Har fr mig att Rowan Atikson r med ocks. Rtta mig om jag har fel.
Citera
2003-08-30, 13:17
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
Den r iofs inte python om jag inte missminner mig. r inte den en live frn en policemans secret ball med delar av pythongnget? Har fr mig att Rowan Atikson r med ocks. Rtta mig om jag har fel.

Dr jag sg det var i live at hollywood bowl, Atkinson r med men det r ju en massa frn MP med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in