Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Nu följer jag inte Inter speciellt mycket men har det inte varit mycket sådant den senaste tiden? Att han puttar undan de flesta som vill gratulera honom? Knappast ett bra tecken som tyder på att han stannar (om man nu vill att han stannar).
Jag tycker att vi borde få någon klarhet på den här. Han puttar inte undan de flesta, han puttar undan bara Muntari eftersom han hoppar på honom när Zlatan är på väg till läktarna för att "konstatera" att han är duktig spelare även efter deras uttåg ur Champions League. Att Zlatan är lite kaxig vet väl alla? Sånt här förekommer ju alltid, spelare som knuffar bort andra för att springa till läktarna för att fira sina bedrifter. I det här fallet övertolkar man dock hela händelsen. Henry knuffade också bort Eto`o som ville krama honom efter målet igår, det betyder knappast att Henry inte ville fira målet med honom, han ville bara springa till Barca-fansen på läktarna.
En annan lustig grej angående Zlatan och Muntari igår var att Zlatan var den enda som kramade Muntari efter han hade gjort andra målet i matchen. Jag tror definitivt inte att det är nåt mellan honom och andra spelarna...