2009-04-12, 15:37
Bannlyst
Finns de någon klipp med alla fights fast lite långa, inte bara några sekunder av bråken.
Citera
2009-04-12, 18:35
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocchi
Lichtsteiner är skön. Hans knutna hand är ju på väg upp också, men som du säger, han lägger verkligen band på sig själv. Men jag kan förstå att man är rätt taggad, efter att ha fått göra mål på romamerda, framför Curva Nord, för att sedan springa fram dit och fira med alla tusentals Laziales... Stort.

Hur många matchvärdar var det inte som försökte stoppa honom då? Säkert 2-3 st som försökte rycka tag i honom när han verkligen skulle ut å fira målet med klacken. Hoppade över 2 reklamskyltar och lät sig inte stoppas av någon. Men vem fan hade inte gjort det om man gjort ett avgörande mål i ett så hett derby? ^^
Citera
2009-04-14, 17:48
Medlem
Luffsens avatar
Mihajlovic har tydligen fått sparken. Mourinho numer ensam som utländsk tränare i Serie A.
Citera
2009-04-14, 21:14
Medlem
Vidfamnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Mihajlovic har tydligen fått sparken. Mourinho numer ensam som utländsk tränare i Serie A.
Det är synd jag tror inte att Bologna hade fått till spelet mycket bättre med någon annan.
Citera
2009-04-14, 22:51
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen

Åsikterna i Italien går isär huruvida det är rätt eller fel att sparka Mihajlovic. Vissa anser att han är en medioker tränare och att någon annan borde ha tagit efter Arrigoni, övriga menar att Bologna inte är mycket bättre än de senaste prestationerna. Jag är av den sistnämnda åsikten, det finns egentligen inga spelare som kan lyfta laget, utan det är snarare tack vare Di Vaio och Antonioli som dom inte ligger längre ner. Utan dessa två hade det varit bäcksvart. Lite kul kuriosa kan vara att det mest upprörande verkar ha varit Papadopulo och dennes klädsel på presskonferensen då han minst sagt fick ursäkta sig. Blazer, piké och jeans var tydligen inte fint nog för Bologna. Dom har ju trots allt H&M i modemetropolen.
Senast redigerad av 4522 2009-04-14 kl. 22:56.
Citera
2009-04-16, 17:26
Medlem
Vidfamnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
det är snarare tack vare Di Vaio
Kan inte komma ihåg när en skyttekungs lag blev degraderad senast, om han nu blir skyttekung.
Citera
2009-04-18, 16:58
Medlem
FiveTownss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vidfamne
Kan inte komma ihåg när en skyttekungs lag blev degraderad senast, om han nu blir skyttekung.

Jag tror nog Zlatan tar skytteligasegern faktiskt. Di Vaio har väl inte haft samma fina form på sista tiden att han kommer kunna komma ikapp.

Annars är det ju rätt intressant var han hamnar nästa säsong om Bologna skulle åka ur. Han var ju mer eller mindre en flopp i Genoa förra säsongen och frågan är om Gasperini vill ha tillbaka honom öht.

Att han skulle hänga med Bologna till Serie B känns ganska osannolikt.
Citera
2009-04-18, 17:46
Medlem
4522s avatar
Derby d'Italia ikväll och inte ett ord om matchen här i tråden. Kan nog bli en ganska bra match, lär åtminstone bli högoktanig action. Ska bli spännande att se vad Cruz kan bidra med och om samarbetet med Zlatan blivit något bättre. Jag ställer mig ytterst tveksam och hade mycket hellre sett Balotelli. Han blir kanske lite för het i matcher som dessa men det blir nog speltid om det går knackigt. I Juventus får vi klara oss utan Giovinco från start och jag kommer åtminstone hålla fokus på Iaquinta. En fenomenal anfallare i mina ögon, som stuckit ut hakan dom senaste dagarna och påstått att Juventus har Europas bästa anfall en bra dag. Upp till bevis! Svårt att tippa utgången men lagen men det lutar åt kryss.
Citera
2009-04-18, 19:36
Medlem
Fotzens avatar
Tror det blir en tillknäppt föreställnig. Kryss eller vinst för Inter hoppas jag på. Tror Zlatte hänger en balja ikväll.
Citera
2009-04-18, 20:14
Medlem
4522s avatar
Figo och Balotelli tar varsin flank på mittfältet, Zanetti går ner som högerback. Det är tydligen mycket hets på Olimpico idag, Inters spelarbuss fick ta en rejäl omväg till arenan, Balotelli har överösts med rasistiska glåpord och Mourinho har fått ägg/flaskor kastade mot sig. Stormatch på gång! Kommer bli grande, 2-2 någon?
Senast redigerad av 4522 2009-04-18 kl. 20:30.
Citera
2009-04-18, 20:18
Medlem
Dekomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
2-2 någon?

Zlatan gör båda.
Citera
2009-04-18, 20:44
Medlem
Dekomans avatar