2009-01-11, 15:57
Medlem
pirates avatar
Satan vilket fint mål av Del Piero men usch vilken tråkig match. Tycker Juve verkar ganska ringrostigt och spelet verkar inte stämma till hundra. Iofs så hade de 3 veckors uppehåll men ändå. Tycker däremot att Siena spelar ganska fint och tar tillvara på chanserna de får men tyvärr inga mål från Siena.
Citera
2009-01-11, 18:38
Medlem
Ingen vidare match för Fiorentina Fyfan vad Lecce var skadebenäget idag

Bara att hoppas på Roma ikv Kul att det är rätt jämnt i ligan får man ändå säga
Citera
2009-01-11, 19:57
Medlem
laziales avatar
Goran Goran Goran Goran Pandeeeeeeeeeeeeev! Lazio slår till igen. Den här säsongen blir intressantare än vanligt. Visst, Inter vinner ligan men spänningen ligger i CL platserna!
Citera
2009-01-11, 21:25
Medlem
Luffsens avatar
Pirlo,Ronaldinho,Beckham,Seedorf, samtidigt .... Så någon statiskt?
Citera
2009-01-11, 21:44
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Pirlo,Ronaldinho,Beckham,Seedorf, samtidigt .... Så någon statiskt?

Är det inte därför det går åt helvete för Milan för att de har så många namn i sin trupp...alla är så jävla ego och vill prestera var för sig istället för teamet. Nää milan är inget höjdarlag bara massa jävla namn som milan utnyttjar för tröjförsäljning.
Citera
2009-01-11, 21:44
Medlem
hoaxens avatar
2 mål på 7 minuter är inte dåligt
Citera
2009-01-11, 21:47
Medlem
KidWonderboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Är det inte därför det går åt helvete för Milan för att de har så många namn i sin trupp...alla är så jävla ego och vill prestera var för sig istället för teamet. Nää milan är inget höjdarlag bara massa jävla namn som milan utnyttjar för tröjförsäljning.

Du får det att låta som ett lag i botten av serien...

1-2 Milan atm, skönt att vända och nu förhoppningsvis behålla ledningen.
Citera
2009-01-11, 23:04
Medlem
pastoratets avatar
Härlig match, Serie A är tillbaka med en perfekt avrundning på kvällen! Pato räddar Milan från ett skickligt Roma. Naturligtvis lyckades jag med min sedvanliga timing att missa kvitteringsmålet men det får man väl se tids nog. Oavgjort var väl inget särskilt oväntat resultat, matchen överträffade dock definitivt mina förväntningar. Men vem är denne Frankie Garage som det görs ständig reklam för på Olimpico?

Sedan måste jag bara få berömma Lecces vinst mot Fiorentina, särskilt det första målet, helt underbart.
Citera
2009-01-11, 23:22
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate

Går åt helvete? Det Milan jag har sett de senaste matcherna har varit bättre än på länge. Relativt vettig rörelse, en stor del passningar framåt med rätt address och någolunda mycket vilja att verkligen attackera. Tidigare den här säsongen har det sett tvärt om ut men idag kom jag faktiskt på mig själv att hålla på Milan. Vilket inte har hänt på år och dag. De förtjänade alla tre pinnar enligt mig. Då slumrade jag förvisso till några gånger under matchen men än dock.

Kaka och Ronaldinho var en fröjd för ögat idag. Beckham hade kontroll på sina passningar men något mer var det knappast. Hela han kändes malplacerad i Milan, åtminstone i första halvleken, då han löpte runt som en typisk juniorspelare som inte vågar ta plats. Tar onödiga löpningar, ligger fel i banan och gör för mycket av allting. Märktes att tempot inte fanns där och att han har en bra bit kvar till forna dagars inlägg. Blev lite lack när han inte kunde få in bollen ordentligen förens tolfte försöket. Trots det, vilka fötter. Sann magi.

Tyckte det som helhet var en fin fotbollsmatch. Vucinic, De Rossi och Baptista stack ut ur mängden i Roma. Brighi fortsätter att gå från klarhet till klarhet men Roma föll ur matchen totalt några gånger. När deras kortpassningar fungerar är det dock underbart att beskåda.
Senast redigerad av 4522 2009-01-11 kl. 23:41.
Citera
2009-01-12, 00:11
Medlem
hiphopnegers avatar
Inte så många som gnäller över hur överskattad Pato är nu längre.
Citera
2009-01-12, 07:32
Medlem
someuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopneger
Inte så många som gnäller över hur överskattad Pato är nu längre.
Det var å andra sidan första gången på länge man såg antydan till världsklass från Pato. Men jävlar vilket ryck!!?? Det var ju ett Ronaldo-ryck (Brassen) för tusan? Nu blev jag glad!
Citera
2009-01-12, 11:04
Medlem
Pumpkings avatar
Och det första Beckham gör när han kommer till sin nya klubb är att skicka ut bögsignaler genom att rida Pato efter målet.. Fast man hade väl inte väntat sig något annat..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in