• 1
  • 2
2008-06-20, 23:39
Medlem
Knullkungens avatar
Vem är den kända författaren som gett ut en sexnovellsamling på förlaget x-storry under pseudonymen Clara Ohlsson?
Citera
2008-06-20, 23:57
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Vem är den kända författaren som gett ut en sexnovellsamling på förlaget x-storry under pseudonymen Clara Ohlsson?

Jag har inget konkret att komma med men min första tanke var när jag läste detta att det säkert är Läckberg. Hon verkar ordentlig, småpryd och lite vardaglig på nåt sätt. Allt är inte som det verkar så hon är nog en överraskningarnas kvinna och inte ett dugg pryd och osar sex och just därför blir hon tänkbar som den hemliga författaren.

Jag VET att det heter författarinna när det är en kvinnlig men jag räknar lite självklart med att du struntat i sånt - det är ju FB liksom. Glöm mitt inlägg om du nu HAR tänkt på det.
.
Citera
2008-06-21, 01:20
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Jag har inget konkret att komma med men min första tanke var när jag läste detta att det säkert är Läckberg. Hon verkar ordentlig, småpryd och lite vardaglig på nåt sätt. Allt är inte som det verkar så hon är nog en överraskningarnas kvinna och inte ett dugg pryd och osar sex och just därför blir hon tänkbar som den hemliga författaren.

Jag VET att det heter författarinna när det är en kvinnlig men jag räknar lite självklart med att du struntat i sånt - det är ju FB liksom. Glöm mitt inlägg om du nu HAR tänkt på det.
.

Finns inga garantier för att det är en kvinna
Citera
2008-06-21, 14:24
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrock
Finns inga garantier för att det är en kvinna

Precis, just därför jag påpekade att jag tog förgivet att trådstartaren skrivit "författaren" och avsåg både kvinnliga och manliga med det.
.
Citera
2008-06-21, 15:09
Medlem
näää

Tvivlar starkt på att det är Läckberg. Hon har nog fullt upp med opportunisten Martin Melin (of Robinsson-fame). Skulle tro att han är på henne som en liten hanhund som juckar bordsbenen. Lyckas han befrukta så har han ju definitivt säkrat miljonerna!
Nej det är nog nån som ser betydligt djävligare ut och som knappt får nåt. Hon Mari Jungstedt som ser ut som en tant kanske?
Citera
2008-06-21, 15:15
Medlem
Carina Rydberg är väl en gissning så god som någon...
Citera
2008-06-21, 15:20
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitterpitten
Tvivlar starkt på att det är Läckberg. Hon har nog fullt upp med opportunisten Martin Melin (of Robinsson-fame). Skulle tro att han är på henne som en liten hanhund som juckar bordsbenen. Lyckas han befrukta så har han ju definitivt säkrat miljonerna!
Nej det är nog nån som ser betydligt djävligare ut och som knappt får nåt. Hon Mari Jungstedt som ser ut som en tant kanske?

Haha, hon har kanske inte en suck att hinna med att skriva en rad än mindre sexiga rader. Hihi eller kanske testar de vad hon hittar på eller skriver det de testat..?

Jungstedt kan vara ett alternativ helt klart. Jag tror dock att det är den vi minst anar när det kommer till kritan. Äh fan, jag bara gissar och spånar - har inget att komma med alls egentligen.
.
Citera
2008-06-21, 15:22
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Carina Rydberg är väl en gissning så god som någon...

Jodå...men känns lite för uppenbar och frågan är varför HON av alla skulle skriva under pseudonym? Det känns som om hon utan tvekan skulle våga stå för det hon skriver och under vilken genre som helst.
.
Citera
2008-06-23, 15:51
Medlem
Knullkungens avatar
Att det är en kvinna kan vi nog vara 100 % säker på jag läste om henne i FEMINA i en artikel som handlar om kvinnor som skriver om erotik.

På förlagets hemsida; http://www.xstory.se/boecker/skoenli...ur/passion.asp kan man bara läsa; CLARA JONSSON är pseudonym för en känd svensk författarinna.

Min egen tråd här på FB blir en av de första träffarna då jag googlar, vilket inte f. ö. ger mycket info i ämnet.
Citera
2008-06-23, 22:21
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Att det är en kvinna kan vi nog vara 100 % säker på jag läste om henne i FEMINA i en artikel som handlar om kvinnor som skriver om erotik.

På förlagets hemsida; http://www.xstory.se/boecker/skoenli...ur/passion.asp kan man bara läsa; CLARA JONSSON är pseudonym för en känd svensk författarinna.

Min egen tråd här på FB blir en av de första träffarna då jag googlar, vilket inte f. ö. ger mycket info i ämnet.

Någon måste ju ha hört nåt rykte eller vet något, det är ju för 17 Sveriges största forum (eller ett av dem varjefall) NÅN vet! Sätt igång och snacka!
.
Citera
2008-06-23, 22:28
Medlem
HolySimons avatar
Det är väl hon den där fula Jonna eller vad hon heter, hon med det enorma underbettet, som jobbar som krönikör eller nåt på nån stockholmsblaska.

Jag tror inte personen ifråga är så känd. Det är lätt att ta till erotik/porr för att skapa uppmärksamhet och sen träder B-stjärnan fram...
Citera
2008-06-23, 22:33
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HolySimon
Det är väl hon den där fula Jonna eller vad hon heter, hon med det enorma underbettet, som jobbar som krönikör eller nåt på nån stockholmsblaska.

Jag tror inte personen ifråga är så känd. Det är lätt att ta till erotik/porr för att skapa uppmärksamhet och sen träder B-stjärnan fram...

Hon? Är du säker? Fan vad besviken jag blev...hade väntat mig nåt lite smarrigare att reflektera över...vilket antiklimax. Tack för svaret!
.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in