2008-06-20, 16:16
Medlem
Devreauxs avatar
hej

min dator kommer att ha windows xp

om jag installerar om windows xp, vilka drivrutiner kommer jag att f ladda ner och installera? hur blir det om jag formaterar C ocks?

jag har nu tv datorer som har internet och det funkar bra , det r sladd frn vggen till modemet , frn modemet till routern och sedan frn routern till bda datorerna.

kommer det rcka med att bara plugga in en ntverkskabel eller kommer jag vara tvungen att gra ngot i datorn, (mjukvara), isfall vad?
Citera
2008-06-20, 17:05
Medlem
devtonixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devreaux
om jag installerar om windows xp, vilka drivrutiner kommer jag att f ladda ner och installera?

Du fr kontrollera vad du har fr komponenter i datorn som krver drivrutiner fr att fungera tillfredstllande.

Citat:
hur blir det om jag formaterar C ocks?
Ocks? Vilken enhet hade du tnkt formatera?

Citat:
kommer det rcka med att bara plugga in en ntverkskabel eller kommer jag vara tvungen att gra ngot i datorn, (mjukvara), isfall vad?

Generellt sett behver du inte gra ngot men det beror p din router. Vissa krver specifika instllningar.
Citera
2008-06-20, 19:18
Medlem
Devreauxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devtonix
Ocks? Vilken enhet hade du tnkt formatera?
jag menar hur blir det om jag formaterar C , och sedan installerar windows allts blir det nn skillnad angende drivrutinterna om jag formaterar C i samband med ominstalleringen?
Citera
2008-06-20, 19:36
Medlem
devtonixs avatar
Citat:
jag menar hur blir det om jag formaterar C , och sedan installerar windows allts blir det nn skillnad angende drivrutinterna om jag formaterar C i samband med ominstalleringen?

Jag tror att du mste installera om drivrutinerna ven om du inte formaterar om hrddisken. Personligen har jag alltid formaterat om hrddisken innan jag installerat om Windows.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in