2008-06-20, 12:38
Medlem
Känner någon till om det finns kurser i improvisationsteater någonstans runt Östergötland? Hittar bara i Stockholm och Malmö typ......
Citera
2008-06-20, 14:21
Medlem
Luxuss avatar
vad skulle man lära sig på en sån kurs? är inte själva poängen med improvisation att man inte ska vara förberedd? i vilket fall låter det ju lite nördigt med att gå en kurs i att inte vara förberedd när man ska vara rolig? dessutom är det enorm töntvarning att hålla på med sånt. bara så att du vet.

Jag vet (fråga mig inte varför) att det finns en del dylika sällskap som håller till på södermalm i stockholm. bor du i östergötland är det nog som du säger värre med utbudet, tyvärr
Citera
2008-06-20, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxus
vad skulle man lära sig på en sån kurs? är inte själva poängen med improvisation att man inte ska vara förberedd? i vilket fall låter det ju lite nördigt med att gå en kurs i att inte vara förberedd när man ska vara rolig? dessutom är det enorm töntvarning att hålla på med sånt. bara så att du vet.

Jag vet (fråga mig inte varför) att det finns en del dylika sällskap som håller till på södermalm i stockholm. bor du i östergötland är det nog som du säger värre med utbudet, tyvärr

Hahaha! Ja låt vara att det är töntvarning. Jag bad bara om tips, inte om folks personliga åsikter om improvisationsteater
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in