Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Walker
Vilket kvalificerat trams från broder Batti. Har haft en del att göra med den gode "Hammar'n" och han är en rättskaffens och sympatisk person, om än med ett uppmärksamhetsbehov i klass med Linda Rosings och en omvittnad förmåga att överdramatisera saker och ting. Dessutom är hans gärningsbeskrivningar ofta rena romanerna, vilket kan få till följd att han fäller juridiska krokben för sig själv.
Jaha, och hur yttrar sig denne Hammarstrands sympatiska personlighet som jurist - för vi talar väl om en jurist här? - om gärningsbeskrivningarna är "rena romanerna"?
På mig verkar han vara en djävla hängkuk, varken mer eller mindre.
Får gå till hovrätten för att han inte klarar av de enklaste formuleringar, sedan bara ta hem två tredjedelar av målet!
Du uttalar dig i alla fall inte i blindo, utan med öppna ögon. Ändå kammar du praktiskt taget noll!
Sven-Gustaf Staake