2010-11-06, 07:58
Medlem
I en helgstngd industrilokal bajsade jag p ett fat och stllde in bajset i ett kylskp en gng i tiden...sen r det ju alltid festligt att bajsa i handfaten p krogen
Citera
2011-11-22, 03:05
Medlem
ZlatanManias avatar
Man tycker ju att det r kul med kiss och bajs i en viss lder men man vxer ifrn det.. Men visst det kan ju rknas som humor om det r ett bra skmt men oftast s brukar kiss och bajs skmt vara riktigt lama...
Citera
2013-03-28, 19:54
Bannlyst
Folk ver 15 som garvar t toalett humor r pinsamma eller?

Jag kom att tnka p trden om vuxna som gillar Disney, shrek osv.

Well, vad tycker ni? Jag tycker det r vldigt pinsamt med folk som r ldre n typ 15 som garvar rven av sig t fisar och snt dr, jag frstr inte ens hur man kan tycka skit r roligt D kan man vl lika grna be folk krkas p en? r ju nstan samma sak! Eller det kanske bars r jag som blivit en gammal gubbe i frtid?
Citera
2013-03-28, 19:56
Medlem
ajajkaptens avatar
du r en gammal gubbe! fisar r kul, fr den som r 4 eller 40!
Citera
2013-03-28, 19:56
Medlem
Inget fel med att se humor i allt. Krkas p nn och fisa gr dock i min mening ej att jmfra
Citera
2013-03-28, 19:58
Medlem
Germanofils avatar
Bajshumor r ju skitbra!
Citera
2013-03-28, 20:16
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeanPierre
Jag kom att tnka p trden om vuxna som gillar Disney, shrek osv.

Well, vad tycker ni? Jag tycker det r vldigt pinsamt med folk som r ldre n typ 15 som garvar rven av sig t fisar och snt dr, jag frstr inte ens hur man kan tycka skit r roligt D kan man vl lika grna be folk krkas p en? r ju nstan samma sak! Eller det kanske bars r jag som blivit en gammal gubbe i frtid?

Jag r mellan r 25 och jag tycker att det r riktigt kul eftersom att folk tycker att det r s pinsamt osv och knner sig s obekvma.
Citera
2013-03-28, 20:26
Bannlyst
D borde ni se det dr avsnittet av south park som heter "you're getting old", tror ni skulle kncka ngra revben av skratt...
Citera
2013-03-28, 20:32
Medlem
StonedSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeanPierre
D borde ni se det dr avsnittet av south park som heter "you're getting old", tror ni skulle kncka ngra revben av skratt...

South Park r vl ett praktexempel p att kiss och bajs-humor kan bli genialt, om det ocks finns lite hjrna bakom skmten.

Tycker du att Monty Python r barnsligt ocks? Oerhrt mycket kiss och bajs-skmt i deras sketcher/filmer.
Citera
2013-03-28, 20:32
Medlem
Elementarts avatar
Toaletthumor r ganska trkigt egentligen, men ibland kan det vara kul. Beror lite p hur bra man gr det :P
Citera
2013-03-28, 20:36
Medlem
ReubenFlaggs avatar
Hahaha...det r s jvla roligt med fisar och bajs
Citera
2013-03-28, 22:30
Medlem
soulreapers avatar
Jag kan inte se ngon film-diskussion, vi testar humor istllet.
Film -> Humor
//MOD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in