• 1
  • 2
2008-06-19, 23:12
Medlem
Jag är 26 år och ska nu lämna landsbygden i norr till förmån för den kungliga huvudstaden till hösten. I samma veva flyttar en 19-årig tjej, som jag under vissa projektformer haft som elev. Yes ni har gissat rätt tjejen tillhör "de berömda undantagen" som får mina tankar att särskiljas från de moraliska tankarna om vad skolverket och byns fackeltåg ska säga om saker och ting.

Hon visade vissa tecken på TPI (tecken på intresse) genom att sms:a mig på julafton så jag ringde upp henne på nyår. Hon är ganska tystlåten men skriver väldigt fina mail eftersom jag hjälpt henne med referenser och annat. Men som jag analyserat det har jag visat för mycket TPI tillbaka så hon drog sig tillbaka något. Men nu har jag börjat ta kontakt med henne igen. Hon är väldigt tystlåten men eftersom vi ska flytta åt samma håll, jag tycker om henne och vi hamnar på samma skola till hösten så tycker jag väl att hon inte borde vara omöjlig att vinna över?
Citera
2008-06-19, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mats_atari
Hon är väldigt tystlåten men eftersom vi ska flytta åt samma håll, jag tycker om henne och vi hamnar på samma skola till hösten så tycker jag väl att hon inte borde vara omöjlig att vinna över?

Näpp!
Citera
2008-06-19, 23:23
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mats_atari
Jag är 26 år och ska nu lämna landsbygden i norr till förmån för den kungliga huvudstaden till hösten. I samma veva flyttar en 19-årig tjej, som jag under vissa projektformer haft som elev. Yes ni har gissat rätt tjejen tillhör "de berömda undantagen" som får mina tankar att särskiljas från de moraliska tankarna om vad skolverket och byns fackeltåg ska säga om saker och ting.

Hon visade vissa tecken på TPI (tecken på intresse) genom att sms:a mig på julafton så jag ringde upp henne på nyår. Hon är ganska tystlåten men skriver väldigt fina mail eftersom jag hjälpt henne med referenser och annat. Men som jag analyserat det har jag visat för mycket TPI tillbaka så hon drog sig tillbaka något. Men nu har jag börjat ta kontakt med henne igen. Hon är väldigt tystlåten men eftersom vi ska flytta åt samma håll, jag tycker om henne och vi hamnar på samma skola till hösten så tycker jag väl att hon inte borde vara omöjlig att vinna över?

Prova med en KHFSD så löser sig allt. Om hon BFU:ar så hinta med lite AOR.
Citera
2008-06-20, 00:25
Medlem
KB886511Bs avatar
Innan du gör något måste du FIBAH öga mot öga, ta inga initiativ själv. Är hon tystlåten blir det ju svårt, men även TTMKP
Citera
2008-06-20, 02:12
Medlem
LOL åt alla jäkla förkortningar, betyder dom nåt eller ni bara hitta på lite?
Citera
2008-06-20, 02:49
Medlem
FallenMasters avatar
Du fattar väl att dom bara MYWBS (mock you with bad shorts).
Citera
2008-06-20, 02:57
Medlem
Stewie_griffins avatar
Allvarligt talat, läs originalversionen!
Citera
2008-06-20, 03:02
Medlem
Imho:

Ffs- Jfgi!
ToD: RFSU nxt.
Citera
2008-06-20, 03:35
Medlem
Fråga om tdi2an (tar den i 2an)så kan du ju göra en a2m på henne.

sorry var tvungen

Är hon tystlåten kanske hon bara låtsas visa intresse för dig för att hon ser att du visar intresse och hon är rädd för sina betyg.
Så om du ska va hennes lärare är de nog inte så smart.
Citera
2008-06-20, 05:11
Medlem
UAAs avatar
är hon en HB10 eller, kör en KOPPEROTTFLOBBQ så tror jag du kirrar biffen.
Citera
2008-06-20, 05:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UAA
är hon en HB10 eller, kör en KOPPEROTTFLOBBQ så tror jag du kirrar biffen.

hahahahaha
Citera
2008-06-20, 05:44
Medlem
Men vafan..skäms på dig. Kan du inte annat än att ragga up 19 åriga tjejer som ENDAST drars till dig för att du är lärare och ses som något mognare än dom andra killarna?. Men jaja, det kanske inte spelar roll för dig sålänge du får sätta på henne?. Det går dock inte att undvika att din charm hos hennes är säkert mycket för att du är lärare.

Nej du. När du gick med på att vara lärare så är "inte dejta med eleverna" något som följer med.

Edit: Någonsin tänkt på att hon endast smörjar för dig för att få bättre betyg? att öka dina känslor för henne så när det väl gäller kommer du ihåg det och ger henne det hon ville ha. Nästan lite för enkelt att lura killar nu för tiden.
Senast redigerad av Zulfaqar 2008-06-20 kl. 05:47.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in