• 3
  • 4
2010-11-26, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostskiva
ppet brev till Jesper Hussfelt

http://svenskafans.com/italien/Oppet...lt-381857.aspx

http://hussfelt.fotbollskanalen.se/2...kams-pojkar-2/

Fattar inte vad Hussfelt hller p med. Dr sjnk han lite till i mina gon...
Citera
2010-11-27, 11:07
Medlem
Krokofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RogerFederer
r hussfeldt homosexuell? Inte fr att det spelar ngon roll, men varje match s ska han alltid ta upp vad trnarna har fr klder i respektive lag. "Guardiola kr en lila pik idag"

Nja, snarare r det dr ett uttryck fr den metrosexualitet som krvs fr att kunna f jobba p de andra coola killarna p Fotbollskanalen.
Citera
2010-11-28, 15:51
Medlem
hussfelt r helt ok, men han r ingen lasse granqvist.
Citera
2011-02-21, 16:49
Medlem
Snivvles avatar
Vederbrande skrev ett jvligt skumt inlgg p sin blogg p FK igr som nu r borttaget. Ngon som vet vad grejen med det var?

I inlgget som handlade om ett par som spillt l p honom hade han ocks lagt upp en bild p dem.
Citera
2011-10-16, 13:07
Medlem
Jag har under en period strt mig p honom, srskilt nr han kommenterar sjlv och utan expert.

Han faller ofta in i samtalsmnen som kan berra spelares frisyrer, coachernas klder, osv. Ja man kan vxla och inte prata om fotboll ibland, men detta r fan varje match han kommenterar.

Dock det som fick mig att vilja skriva det hr inlgget r hans jvla Zlatans snack hela tiden. Ja, han gjorde tv framspelningar igr, men hade detta varit ngon annan hade han inte tagit upp det varje minut av matchen.

Vi vet att han gjort tv framspelningar och att han r den bsta i spelaren i Sverige just nu, det r inte ngot du behver sga hela tiden.
Citera
2011-10-16, 13:50
Medlem
Fula Gubbens avatar
Det finns en ganska lng trd om Hussfelts insats igr kvll i fotbollsforumet, det r riktigt mnga som har reagerat p hans usla insats. Ls hr:
https://www.flashback.org/t1686089p5

ven Fula Gubben instmmer i att det var riktigt dligt, spass att man ville stnga av ljudet. Det stndiga Ibra-hajpandet r ljligt i sig, inte minst vid en tidpunkt d diskussionen snarare handlar om varfr Sveriges landslag presterar bttre utan the big Z, men jag menar att detta r bara ett av ett flertal problem med Hussfelts match-kommenterande. Som ngon skrev, i live-sndning och utan bisittare gr det snett, knns nrmast som en clown som gr p slak lina utan skyddsnt...

Som jag alltid ppekar s r han samtidigt en bra studiovrd och paneldeltagare. Varfr inte lgga ned match-kommenterandet?

- F.G
Senast redigerad av Fula Gubben 2011-10-16 kl. 13:53.
Citera
2018-11-04, 08:25
Medlem
omkretss avatar
Varfr jobbar han kvar kan man undra.
Citera
2021-01-03, 21:48
Medlem
Min tjejkompis berttade att hon trffat Hussfelt p ett utestlle och han var full och tog tag henne i armen, tittade med ett leende mot henne och sa fr man knna p lillfittan din?

S jvla sjukt.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in