Level är ett helt ok lågpris märke. Dock är Next lite bättre för den är som en lite mindre version av Marlboro. Det är iallafall det lågpris märke jag föredrar. Annars när det är lite dyrare så är det Lucky strike som gäller.
Level är ett helt ok lågpris märke. Dock är Next lite bättre för den är som en lite mindre version av Marlboro. Det är iallafall det lågpris märke jag föredrar. Annars när det är lite dyrare så är det Lucky strike som gäller.
Förstår personligen inte folk med filosofin "nikotin som nikotin, cigg som cigg". Smakar det skit avstår jag hellre och väntar en stund tills jag kan stoppa nåt ordentligt i mungipan.
Förstår personligen inte folk med filosofin "nikotin som nikotin, cigg som cigg". Smakar det skit avstår jag hellre och väntar en stund tills jag kan stoppa nåt ordentligt i mungipan.
Har du riktig abstinens så ska du nog se att du stoppar i dig vilken jävla cigg som helst
Så sant. När man har en extra svår nikotin abstinens så spelar det inge större roll vilken cigg eller snus det är. När jag har gott om cash däremot då väljer jag att vara lite av en finsmakare.
Konstigt, lider nog inte av abstinens isf. Har alltid legat på ett halvt till ett paket om dan men om det bara finns ex. Next i närheten det närmaste dygnet så har jag alltid tackat nej, i väntan på ngt mer propert.
Konstigt, lider nog inte av abstinens isf. Har alltid legat på ett halvt till ett paket om dan men om det bara finns ex. Next i närheten det närmaste dygnet så har jag alltid tackat nej, i väntan på ngt mer propert.
Level är ju så bra mycket godare än Corner så det är rätt så logiskt att det är mer populärt än det te.x, sen finns det ju värre varianter som Goal men de vill man ju inte ens titta på.
Min erfarenhet är i vart fall att det är röda LM som regerar.
Det har iaf de skumma snubbar jag stött på meddelat...
Jag tycker varken corner, next, level eller LM smakar mer än just rök. Därför håller jag mig till mina svarta John Silver
Lm är väl inte budget cigg längre 43 kr för en paket bättre att köpa lucky strike
Betade av 2-3 pkt om dagen i höstas, och då gjorde just den skillnaden en hel del. LS är ju naturligtvis vär de extra 4 kronorna om man har råd, men LM är rätt ok, är jag lite berusad märker jag snart inte skillnaden.