• 1
  • 2
2008-06-19, 18:57
Medlem
Halloj!

Kom just att tnka p denna serie frn min ungdom. Har ett vldigt diffust minne men kommer ihg att jag tyckte den var spnnande. Ngon som kommer ihg mer?
Citera
2008-06-19, 19:17
Medlem
Finns ett avsnitt p youtube ser ja, tittar nu
Citera
2008-06-19, 20:11
Medlem
brianmolkos avatar
Fredrik Berling var han i kloakerna, sen var det en 2 tjejer och en kille nere och gick i kloakerna ..
Citera
2008-06-19, 20:16
Medlem
Kommer ocks ihg den. Gillade den skarpt
Citera
2008-06-19, 20:17
Medlem
Hellfir3s avatar
Underbar serie, den skulle jag grna terse.
Citera
2008-06-19, 20:23
Medlem
Tyckte bttre om Volrammos sommaren 1992 med Arlette, Retep och Negrj :-)
Citera
2008-06-19, 23:28
Medlem
FillilutteN2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Fredrik Berling var han i kloakerna, sen var det en 2 tjejer och en kille nere och gick i kloakerna ..

Knns som han r vldigt mycket sommarlovsprogram. Han var ju iaf (minst) med en gng till i det dr sommarlovsprogrammet som utspelade sig i ngon villa med en vind. Tv tjejer och s lite tidshopp bakt i tiden med ngon spegel.

Btw - Det r alltid ngon australiensisk serier med tidshopp i speglar vid dessa sommarlovsprogram. S jvla dligt, men det hr ju till.
Citera
2008-06-19, 23:37
Medlem
cecels avatar
jag minns det ocks, och tnkte gra en trd om det hr om dagen. kul sammantrffande

har fr mig att den sprade ur lite i slutet, var dom inte i rymden i sista avsnittet? har fr mig att det slutade med att den dr Kloakmstaren Fredrik tog sig ut ur kloaken och man sg hur han vandrade ivg.

det var p den tiden sommarlovsmorgon var hur bra som helst, med Hajk, katten gustav osv osv
Citera
2008-06-20, 04:47
Medlem
Den dr har alltid legat i bakhuvudet men p senare tid har jag glmt bort skiten. Hftigt att hitta det igen. Jag tror att jag tyckte att det var lskigt nr det begav sig.

P tal om de australiensiska serierna med speglar som reser i tiden s har jag fr mig att det var frn Nya Zeeland och att jag inte alls tyckte om dem, frutom ett r nr jag gjorde det. Konstigt.
Citera
2008-06-20, 10:19
Medlem
Adaktussons avatar
Det rder kloakfeber i Sverige! Senast i frra veckan sg jag en kille p tunnelbanan, brandes en urtvttad kloaktrja. Det var rtt hftigt faktiskt!

Han stod tillsammans med en tjej, s uppenbarligen har han lyckats hr i livet, och hllt sig borta frn livets alla fllor, som man som barnstjrna grna lockas att falla i.
Citera
2008-06-20, 11:43
Medlem
Det finns ingen som rkar ha allt inspelat, eller mjlighet att dela med sig?
Citera
2008-06-22, 00:44
Medlem
offe_mans avatar
jklar tnkte p det typ bara fr ngn dag sedan.

Minns detta med lika stor lycka som man tnker p tippen. Detta var toppen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in