2008-06-19, 19:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dodri
Okej, då var det konstaterat. Du är ett troll... Hoppas att du aldrig får något eget barn, hoppas även att du är fet, ful och misslyckad. =)

Jag har redan ett barn. Sedan behöver du inte ta dina egenskaper och tillskriva mig dem.
2008-06-19, 19:54
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balleful
Jag har fått det av en annan person, helt enkelt!

Det var som sagt ett bra tag sedan nu och bara när han har misskött sig. Jag är helt klart den bättre av föräldrarna, inget snack om saken!

"Bara när han misskött sig".. < -- Det vet de flesta att det är en ursäkt från en konflikträdd person.. Så in i norden konflikträdd att han inte ens klar av att konfronteras med ett litet ban.

Oavsätt om han har misskött sig eller inte så är aga förbjudet i Sverige.. Men det är ju givetvis något du struntar i eller hur? Det finns inget som heter "hälsosamn smisk" all aga är förbjuden.
Hoppas att någon anmäler dig för det svin du är. Som sviker sin son med misshandel, med den konflikträddes ursäkt "bara när han misskät sig", och sedan tillåter sin son att bli mobbad bara för att föräldern är en feg mes.

Men att ge sig på någon som är mindre och direkt beroende av dig bara för att du nödvändigtvis ville ha en unge säger ju..

Det är knappast mobbarna som är problemt för din unge. Det är du som är problemet för ungen. Sådan som dig skall inte var förälder.

Citat:
Ja, det är samma konto, men det var inte jag som använde det då.

DITT konto DITT ansvar. Så det som står i det nicket ansvarar kontinehavaren av som har skapt kontot.. Det är nog för mycket begärt att du skall förstå en sådan lite enkel sak. Så kort det finns inget som heter "det har inte jag skrivit". ..
Senast redigerad av Empress 2008-06-19 kl. 20:00.
2008-06-19, 20:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Empress
"Bara när han misskött sig".. < -- Det vet de flesta att det är en ursäkt från en konflikträdd person.. Så in i norden konflikträdd att han inte ens klar av att konfronteras med ett litet ban.

Oavsätt om han har misskött sig eller inte så är aga förbjudet i Sverige.. Men det är ju givetvis något du struntar i eller hur? Det finns inget som heter "hälsosamn smisk" all aga är förbjuden.
Hoppas att någon anmäler dig för det svin du är. Som sviker sin son med misshandel, med den konflikträddes ursäkt "bara när han misskät sig", och sedan tillåter sin son att bli mobbad bara för att föräldern är en feg mes.

Men att ge sig på någon som är mindre och direkt beroende av dig bara för att du nödvändigtvis ville ha en unge säger ju..

Det är knappast mobbarna som är problemt för din unge. Det är du som är problemet för ungen. Sådan som dig skall inte var förälder.

Nu ska vi inte ta i så att vi spricker här... Du känner inte mig eller min son och vet inte om han lider av min uppfostran eller ej. Hur fan kan du påstå att jag är ett större problem än mobbare som spottar honom i ansiktet och sparkar honom i magen? Och ja, jag blir dödad om jag går till polisen.

Citat:
DITT konto DITT ansvar. Så det som står i det nicket ansvarar kontinehavaren av som har skapt kontot.. Det är nog för mycket begärt att du skall förstå en sådan lite enkel sak. Så kort det finns inget som heter "det har inte jag skrivit". ..

Nu får du för helvete ge dig! Jag har inte skapat kontot, utan övertagit det! Det finns visst något som heter "det har inte jag skrivit". Bara för att du aldrig har sett den meningen innan så...
2008-06-19, 20:40
Medlem
Crossmacks avatar
1. Ska han ens ha TV på rummet?

2. Är det bara du och din son mot världen? Har du inga släktingar/vänner som är redo att stå upp mot "50 Svetturkar?
Citat:
Skolan ingriper inte heller. De anställda är också rädda för mobbarnas familjer. Jag tror inte att så många av er hade velat slåss mot 50 utlänningar?
Organisera er! Saknas allt vad civilkurage och lokalpatriotism heter i detta landet? Jag hade varit en av de första att skriva upp mig.
Senast redigerad av Crossmack 2008-06-19 kl. 20:43.
2008-06-19, 22:54
Medlem
><((((°>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crossmack

2. Är det bara du och din son mot världen? Har du inga släktingar/vänner som är redo att stå upp mot "50 Svetturkar?

Organisera er! Saknas allt vad civilkurage och lokalpatriotism heter i detta landet? Jag hade varit en av de första att skriva upp mig.

han trollar för fan, inte ett ord är sant, han vill bara få uppmärksamhet, det hade du förstått om du läst dom andra trådstarterna.
2008-06-19, 22:57
Medlem
Crossmacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ><((((°>
han trollar för fan, inte ett ord är sant, han vill bara få uppmärksamhet, det hade du förstått om du läst dom andra trådstarterna.
Så här i efterhand börjar jag faktiskt tro det...
2008-06-19, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crossmack

1. Nja, det är väl tveksamt egentligen, men han köpte den för egna pengar.

2. Jo, jag har en del släktingar, men inte så många som krävs. Jag håller som sagt på och slipar på en del idéer för tillfället.
2008-06-20, 01:41
Medlem
Vandals avatar
Citat:
Skolan ingriper inte heller. De anställda är också rädda för mobbarnas familjer. Jag tror inte att så många av er hade velat slåss mot 50 utlänningar?

Men vad i helvete är det för fel på dig? Tror du verkligen att du kommer bli mördad för att du polisanmäler en 11 åring? Dom kan inte ens bli dömda för det hahahahahahaha paranoid... Det borde vara körkort för att få skaffa ungar.
2008-06-20, 03:31
Medlem
DenGamleKaptens avatar
Citat:
Du har helt rätt i att man måste se något gott i det, men jag tycker personligen inte att det är särskilt kul när han blir spottad i ansiktet och sparkad i magen i skolan och blir kallad för en del öknamn hemma.

Vad fan är du för en människa egentligen?! Ditt ryggradslösa, fega, efterblivna, motbjudande jävla äckel. Om jag fick tag på dig skulle jag pissa dig i halsen tills du kvävts till döds!

Varför har du ett ett barn om du behandlar honom illa, och kallar honom öknamn fast han har det svårt? Du står inte upp för honom, hjälper honom inte, utan ställer bara till allt ännu mer. Någon borde befria din son från dig, patetiska ursäkt för människa! Kan du se dig i spegeln utan att spy av skam över hur värdelös du är?!

Gör allt du kan för att hjälpa din son ur mobbningen, oavsett om det kan kopsta dig livet. Det är din plikt. Personligen tror jag inte att det går så långt. Har du tur kanske invandrarna misshandlar dig, och då kan du ju bura in dem allihop. Du måste räkna med att ta en smäll för ditt barn i detta läget, oavsätt vad det kostar dig. Att du tänker mer på dig egen fysiska hälsa än din sons både fysiska och framförallt psykiska sådan gör dig till en riktig jävla vekling.

ps. Om de dödar dig skulle det faktiskt inte vara någon förlust för din son. Snarare skulle han tjäna på det.. SKÄMS ds.
2008-06-20, 18:20
Medlem
Googlas avatar
Men säg att det inte blir något godis om han inte städar sitt rum, och ring och prata med mobbarnas föräldrar.. lätt som en plätt eller?
2008-06-20, 18:24
Medlem
Googlas avatar
Citat:

Men det var ju inte så allvarligt för att flytta eller? Kallar inte du det allvarligt? Fan är allvarligt för dig då? Ta och skärp dig, vägrar tro att du ens pratar om din son, kan vara du i värsta fall.
2008-06-20, 18:25
Medlem
Googlas avatar
Citat:
Detta konto var inte mitt från början.

Inga allvarliga saker, utan lite smisk i uppfostringssyfte. Jag kan erkänna att jag inte vågar slåss med mobbarnas släkter, ja.
Jasså inte? Du beter dig på alla jävla skitiga sätt på alla jävla trådar, kan ingen stänga av den här killen? Ljuger oavbrutet och ställer till jävla bråk hela tiden. [DAMP MÄRKT]

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in