Citat:
Ursprungligen postat av Balleful
Du har helt rätt i att man måste se något gott i det, men jag tycker personligen inte att det är särskilt kul när han blir spottad i ansiktet och sparkad i magen i skolan och blir kallad för en del öknamn hemma.
Vad fan är du för en människa egentligen?! Ditt ryggradslösa, fega, efterblivna, motbjudande jävla äckel. Om jag fick tag på dig skulle jag pissa dig i halsen tills du kvävts till döds!
Varför har du ett ett barn om du behandlar honom illa, och kallar honom öknamn fast han har det svårt? Du står inte upp för honom, hjälper honom inte, utan ställer bara till allt ännu mer. Någon borde befria din son från dig, patetiska ursäkt för människa! Kan du se dig i spegeln utan att spy av skam över hur värdelös du är?!
Gör allt du kan för att hjälpa din son ur mobbningen, oavsett om det kan kopsta dig livet. Det är din plikt. Personligen tror jag inte att det går så långt. Har du tur kanske invandrarna misshandlar dig, och då kan du ju bura in dem allihop. Du måste räkna med att ta en smäll för ditt barn i detta läget, oavsätt vad det kostar dig. Att du tänker mer på dig egen fysiska hälsa än din sons både fysiska och framförallt psykiska sådan gör dig till en riktig jävla vekling.
ps. Om de dödar dig skulle det faktiskt inte vara någon förlust för din son. Snarare skulle han tjäna på det.. SKÄMS ds.