Citat:
Ursprungligen postat av Empress
[OT]
Här är en direkt länk till inlägget i fråga.. Det är ditt nick på inlägget..
https://www.flashback.org/showpost.php?p=7229919&postcount=211
Nejhej om det "Inte" är du som har skrivit det varför är det då DITT nick på det inlägget?
[/OT]
Ja, det är samma konto, men det var inte jag som använde det då.
Citat:
En förälder har ansvar för sitt barn. Vil du inte anmäla idioterna som hotar dig till livet för att de vill låta sina barn fortsätta mobba din son så får du helt enkelt flytta och byta skola då när skolan är så jävla fega kräk av sig eller kontakta mindre nogräknade svennar som fixar problemet för dig för en mindre summa.
Jag håller på och funderar ut en lösning nu.
Citat:
Sedan så kan du söka hjälp för att du inte klara av att uppfostar sitt barn son utan att ta till nävarna. Det går att fostra ungarna utan stryk det är bar av bekvämlighet man tar till nävarna när "tålamodet tryter".
Det är ALDRIG läge att slå sitt barn.. Du är ju för fan inte bättre än dessa "svetturkar" i grunden.
Jag har inte använt några "nävar", utan som sagt bara lite hälsosamt smisk. Hur jag uppfostrar min son är väl min ensak?
Citat:
Ursprungligen postat av e-free
Du gör helt rätt i att inte koppla in TV'n, ifall det var under normala omständigheter. Din son blir mobbad, du hjälper inte honom och han får inte ens titta på TV? Brukar du titta till honom ibland, för att se vad han gör? Kanske ligger han och inte har något att göra och är ledsen över att hans pappa inte ens bryr sig om honom?
Han får titta på TV när han har städat sitt rum.
Citat:
Och en fråga - är du ensam förälder eller är sonens andra förälder också närvarande?
Jag har ensam vårdnad.
Jag undrar om det skulle hjälpa om jag skällde ut mobbarna. Då skulle de nog säga till sina föräldrar och sen skulle karusellen sätta igång. Men jag funderar som sagt...