2008-06-20, 18:33
Medlem
Casualjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balleful
Han säger i sin tur att han inte fixar sitt rum förrän jag har kopplat in TV:n, men jag viker inte en tum här. Kanske är det lite väl hårt av mig?

Mobbningen har jag inte ingripit mot p.g.a. att jag då hade fått påhälsning av mobbarnas invandrarsläkter.

Du borde inte vika dig när det gällar tv inkopplingen. Dock borde du skaffa en ak4 ifall du får en "påhälsning" av några araber. de borde ju vara vana vid skottlossningar. skämtåsido så borde du verkligen ta tag i mobbningen. vad fan är du för en fader om du är rädd för invandrarna
2008-06-20, 19:12
Medlem
Allvarligt talat nu: Invandrarna kommer inte att döda dig. Tror du på största allvar att de skulle förstöra sin framtid bara för att deras barn inte sköter sig? Vet de att sina barn mobbar ens? Jag tror snarare att deras barn har sagt detta till dig när du stoppade deras mobbning förut.

Alltså <3 internet.

Oavsett om mitt barn, som jag inte har, hade blivit mobbat så hade jag ingripit så mycket jag bara kunde, oavsett om jag fick dödshot från deras familjer. Ditt barn är ditt eget kött och blod för fan och du borde älska honom enda in i döden, så du gör bara rätt i att gå in i denna cirkus, ifall det du säger stämmer.
2008-06-20, 19:53
Medlem
grithors avatar
successful, troll is successful.
2008-06-20, 20:15
Medlem
nat0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grithor
successful, troll is successful.
kommatecken? seriöst?
2008-06-20, 20:20
Medlem
Gateways avatar
Sätt dig på tvären angående tv-inkopplingen. Gällandes mobbningen borde du VERKLIGEN ingripa. Varför tvekar du ens?
2008-06-20, 20:54
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Jag hade velat se dig "stå upp" mot 50 svetturkar! Det är enkelt att vara macho bakom en datorskärm.

Jag antar att om din son är fast i ett brinnande hus så är du även för rädd för att riskera livet för att rädda honom också...

Vafan skaffade du ens barn om du inte vågar försvara ungen?
2008-06-22, 09:46
Bannlyst
Troll tråd, ifall TS mot all förmodan skulle vara på riktigt så är det väldigt illa.
2008-06-22, 09:51
Medlem
Citat:
Menar du kuken eller en trollsvans? Om det är det förstnämnda har du i alla fall humor, i annat fall är det bara tragiskt.

Håll er till ämnet nu! Borde jag koppla in min sons TV trots att han själv inte gör ett skit?

om du inte kan bedöma den saken själv bör du inte ha barn..vad är det för fel på dig egentligen?
2008-06-22, 09:56
Medlem
Fullfittans avatar
Hota grabben med kalsongryck och rakade ögonbryn om han inte städar. TV-apparaten ger du till mobbarna som betalning för att de inte ska ge sig på dig. Hellre grabben än du ska du resonera.
2008-06-22, 18:46
Medlem
Katarsiss avatar
Skittråd

Låst

/Mod
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto